فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

کارگاه ها و کارخانجات صنعتی از سختی کار بسیار بالایی برخوردار می باشند و بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. ترازوی صنعتی معمولا در ظرفیت های 30 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم تولید می شود.

ساختار این نوع سیستم توزین به صورتی طراحی و تولید می شود که از بدنه مستحکم و قدرتمندی برخوردار باشند تا در کارخانجات ، کارگاه ها و سایر مراکز صنعتی که دستگاه ها ممکن است در معرض ضربه ، خوردگی و پوسیدگی قرار گیرند بهترین بازدهی و عملکرد را داشته باشند . ترازوی صنعتی نوعی تجهیزات توزین است که در محیط های مرطوب و خشن مداوم مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا در معرض تمیز کردن منظم و مداوم هستند، این نوع ترازو به فناوری های حفاظت خاصی نیاز دارند. آب و رطوبت در هنگام نفوذ به دستگاه می توانند به قطعات الکترونیکی آسیب وارد کنند، باعث خوردگی شوند و ممکن است منجر به وزن گیری نادرست یا خراب شدن آن شوند. علاوه بر این، باقی ماندن آب یا رطوبت در سطح تماس با محصول باعث افزایش پتانسیل آلودگی باکتری ها می شود. قرار گرفتن دستگاه در معرض گرد و غبار و رطوبت و نیاز مداوم آن به نظافت و حتی شستشو موجب شده تا سازندگان این نوع محصولات را با بدنه فولادی و حتی استیل ضد زنگ تولید نمایند.طراحی ساده، نگهداری آسان و نیز سهولت در استفاده از این گروه از سیستم های توزین از دیگر ویژگی های آن میباشد.
این نوع ابزار توزین معمولا از یک بدنه ی بسیار مقاوم فلزی یا استیل، صفحه کیبورد با کلیدهای محدود، سینی توزین ضد زنگ و ضد آب، نمایشگر LCD/LED ساخته میشوند.

ترازو صنعتی پند

ترازوی پند جزء بهترین محصولات سیستم های توزین صنعتی می باشد. کارخانه صنایع پند یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات توزین است که تولیدات خود را به ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی اختصاص داده است. این کارخانه با بیش از 3 دهه فعالیت توانسته محصولاتی را ارائه دهد که مطابق نیاز و محیط کار متنوع کاربران باشد. صنایع پند 3 نوع محصولات خود را به تولیدات صنعتی اختصاص داده است که به معرفی آن میپردازیم.

  • ترازوی پند PX3000
    این محصول یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه پند است و در کارخانجات، کارگاه های صنعتی و مراکز بسته بندی کاربرد دارد. ترازو پند PX3000 در ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 1 گرم تولید میشود. جالب است بدانید این دستگاه مجهز به قابلیت شمارش قطعات است و به عنوان ترازوی قطعه شمار مورد استفاده قرار میگیرد. منبع تامین انرژی پند 3000 برق و باتری قابل شارژ میباشد.
  • ترازوی پند PX7000
    حداکثرقدرت تحمل وزن این دستگاه 50 کیلوگرم و دقت توزین 10 الی 20 گرم میباشد. ترازوی صنعتی پند PX7000 در کارخانجات، شیلات، کارگاه ها و … کاربرد دارد. تامین انرژی این دستگاه از طریق برق و باتری صورت میپذیرد.
  • ترازوی پند 7000 استیل
    یکی از متفاوت ترین تولیدات صنایع پند است که از بدنه ی تمام استیل ساخته شده است و به عنوان ترازوی ضد آب مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول در ظرفیت 70 کیلوگرم و دقت 20 گرم تولید میگردد.

فروشگاه آل اسکیل ارائه دهنده انواع ترازوهای صنعتی با بهترین قیمت و توزیع به روش حضوری و غیر حضوری می باشد. 

شرکت آل اسکیل
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۴:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اگر برای فروشگاه ابزار، یراق، پیچ و مهره قصد خرید ترازو را دارید ما به شما پیشنهاداتی داریم :

در این نوع کسب و کار قبل از وزن کشی محصولات، تعداد آن ها در اولویت قرار دارد بنابراین ترازوی قطعه شمار تولید شده است تا کار شما را آسان کند. این محصول قادر است تعداد و وزن دقیق قطعات را به شما اعلام کند. به همین جهت برای کسب و کار خود بهتر است به دنبال ترازوی قطعه شمار باشید. بهترین برندها در این گروه ساتریو، اکسل، کیا، جادور، پند می باشد. هنگام خرید به ظرفیت و دقت آن باید توجه داشته باشید. 

یکی از بهترین ترازو های صنعتی قطعه شمار ،مدل ترازو پند PX7000 می باشد. 

تمامی ترازوهای دیجیتال در فروشگاه آل اسکیل با بهترین کیفیت و قیمت توزیع می گردد. ضمانت نامه ارائه شده همراه این دستگاه ها تضمینی بر با کیفیت بودن آن هاست که شما را مجاب می کند که بهترین ها را تنها از ما بخواهید. فعالیت 10 ساله ما گواه بر این موضوع است که تخصص اصلی ما در خرید و فروش بهترین تجهیزات صنعتی بوده و در این راه تمامی تلاش خود را بکار بسته ایم تا بتوانیم یکی از بهترین ها بوده و باشیم. بنابراین این اطمینان را به شما می دهیم که با خرید از ما، لذت یک خرید مطمئن و لذت بخش در ذهن شما تداعی می شود. از نظر قیمت نیز باید گفت که تمامی قیمت های ثبت شده برای محصولات در این مجموعه، به صورت رقابتی بوده و با بهترین رقم برآورد می شود. جهت ارتباط بیشتر با مجموعه آل اسکیل می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.
شرکت آل اسکیل
۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

صاحبان مشاغلی از جمله سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، خرده فروشی ها و .. معمولاً از ترازوی پرینتر دار و مقیاس های ساده با قابلیت های زیاد استفاده میکنند.

اگر برای سوپرمارکت خود به دنبال ترازوی دیجیتال مناسب و کاربردی هستید:

ابتدا باید در نظر داشته باشید حداکثر وزن مورد نیاز شما چه مقدار می باشد. برای مشاغلی مانند سوپرمارکت و فروشگاه های مواد غذایی معمولا ترازوی 30 کیلویی و ترازوی 50 کیلویی مورد استفاده قرار می گیرد. پس از اینکه ظرفیت مورد نظر را انتخاب کردید بهتر است به سراغ قابلیت های دستگاه بروید که یکی از آن ها پرینتر است. اگر محصولات شما دارای بارکد هستند و نیاز دارید که توسط بارکد اسکنر خوانده شوند توجه داشته باشید که از نوع بارکد زن خریداری نمایید. توجه داشته باشید در صورتیکه قصد راه اندازی یک سوپرمارکت کوچک دارید و الزامی برای ارائه رسید به مشتریان نیست می توانید مدل های بدون پرینتر را نیز خریداری نمایید.

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید حافظه دستگاه می باشد. بدون شک در یک فروشگاه مواد غذایی تنوع بالایی از محصولات وجود دارد که باید هرکدام از آن ها در حافظه سیستم توزین ذخیره شوند بنابراین در نظر داشته باشید که دستگاه از حافظه ی بالایی برخوردار باشد. در حال حاضر شناخته شده ترین و محبوب ترین برند مقیاس های دیجیتال ایرانی را میتوان ترازوی رادین، ترازوی محک، ترازوی توزین صدر، ترازو پند، ترازوی پند تک را معرفی کرد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

گارانتی : تمامی محصولات باید شامل 1 الی 2 سال گارانتی باشند بنابراین هنگام خرید به مدت زمان گارانتی محصول توجه داشته باشید.

شرکت آل اسکیل از معتبر ترین فروشگاه های فروش و خدمات پس از فروش تجهیرات آشپزخانه صنعتی می باشد که در فروش و تعمیر ترازوی فروشگاهی دارای سابقه بالایی است و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. این مجموعه محصولات خود را با تضمین بهترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه میدهد. به همین منظور می توانید با ارزانترین مبلغ به روش حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید دستگاه نمایید. 

فروشگاه آنلاین ترازو آل اسکیل

شرکت آل اسکیل
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اگر به دنبال ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی با کیفیت بالایی هستید محصولات ترازوی پند یکی از پیشنهادات فروشگاه آل اسکیل به مشتریان خود می باشد . 

شرکت پند با بیش از 3 دهه فعالیت، یکی از تولید کنندگان معتبر و پیشرو دراین زمینه می باشد که امروز جزء پنج برند برتر ترازو دیجیتال ایرانی قرار گرفته ایت. 
شرکت صنایع پند تولیدات خود را به دو گروه ترازو صنعتی و فروشگاهی اختصاص داده است و از لحاظ عملکرد آن را به دو بخش ترازوی پرینتر دار و ترازوی بدون پرینتر تقسیم کرده است . در کنار این ویژگی ها می توان گفت قیمت محصولات پند برای با در نظر گرفتن تمامی اقشار جامعه تعیین گردیده است و در مقایسه با محصولات خارجی مقرون به صرفه تر می باشد همین امر در کنار کیفیت و ویژگی های کاربردی آن موجب شده تا بسیاری از فروشگاه ها ، میادین میوه و تره بار ، پروتئینی ها ، کارگاه ها و کارخانجات این محصول را اولویت خود قرار داده و با رضایت کامل آن را مورد استفاده قرار دهند .

قیمت ترازو پند دیجیتال

قیمت ترازوی پند را می توان در رده ی خوبی قرار داد به طوریکه با بودجه ی کم نیز شما می توانید این محصولات را خرید و استفاده نمایید. این دستگاه ها در مدل های متنوع و با قابلیت های مختلف عرضه می شود، لذا قیمت آن ها نیز بر حسب همین ملاک مدل و ویژگی ها متغیر می شود. تمامی این ترازوها به همراه ضمانت نامه 14 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می شوند بنابراین خیال کاربر را راحت می سازند.

ترازوی پند یکی از دقیق ترین ابزار های توزین

پند را می توان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان سیستم های توزین دیجیتال نام گذاری کرد که دستگاه هایی را در نوع علمک دار، با میزان حساسیت و دقت بالا روانه بازار کرده است. پند را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان ترازوی فروشگاهی نام گذاری کرد که توانسته با تنوع عظیم در این مقیاس های توزین، جلوه ای خاص از سیستم های توزین دیجیتال را برای کاربران مهیا سازد. به همین منظور فروشگاه آل اسکیل با موجود کردن این دستگاه ها در مجموعه بزرگ خود و ارسال آن به تمامی نقاط ایران خواسته تا نیاز کاربران را به این سری از ترازوهای دیجیتال رفع سازد. این ترازو ها در ظرفیت های 30، 50 و 70 کیلوگرم با ساختار علمک دار و بدون علمک تولید می شود که در ظاهری شیک و زیبا مورد استفاده برای مصارف بسیار خواهند بود. از لحاظ بررسی قیمت نیز می توان این مقیاس ها را در حد متوسطی قرار داد که سبب می شود تا اقشار بسیاری آماده ی خرید این محصولات باشند. 

ترازوی پند در نوع ساده و پرینتردار است که مجموعه بزرگ آل اسکیل در کنار شماست تا بتوان همراهی برای برگزیدن بهترین گزینه ی انتخابی برایتان باشد.

شرکت آل اسکیل
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ترازو انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربرد ترین آن ها ترازوی نفرکش می باشد، این وسیله که ابزار دقیق اندازه گیری وزن است همیشه قادر به اعلام دقیق و صحیح وزن نخواهد بود چرا که وزن کردن بدن قوانین خاصی دارد و می توان گفت فقط در یک زمان می توانید از وزن دقیق خود مطلع شوید.  

اگر قبل از خواب وزن خود را اندازه گیری می کنید باید بگوییم این کار اشتباه است چرا که عددی که ترازوی دیجیتال به شما نشان می دهد با احتساب آخرین وعده غذایی شما ، آخرین وزرش، آخرین مایعاتی که نوشیده اید و وزن لباس ها خواهد بود .
برای بدست آوردن وزن واقعی خود بهتر است هفته ای 1 بار در یک روز و در یک ساعت معین با یک لباس خاص وزن خود را بسنجید .
برای آن گروه از خانم هایی که پس از زایمان تصمیم به وزن کردن خود دارند باید بگوییم این کار کاملا اشتباه است. شاید تصور کنید با به دنیا آمدن کودک و یا از دست دادن خون پس از زایمان باید وزنتان کم شده باشد ولی بهتر است به این نکته توجه کنید که در طول مدت بارداری شما کاملا بدون تحرک بوده اید و فقط به خوردن غذاهای سالم توجه داشته اید و هیچ توجهی به کاهش وزن نداشته اید .

دانستنی های لازم در هنگام استفاده از ترازو نفرکش

  • برای وزن کشی بهترین زمان مشخص شده، ساعات اولیه صبح به صورت ناشتا است. در طول روز با خوردن و آشامیدن و یا فعالیت های متعدد، احتمال دارد تا وزن نشان داده به صورت کاذب باشد. 

  • از وزن کشی بعد از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید. 

  • نیاز است ک هر دو هفته یک بار سنجش وزن کنترل شود. 
  • در صورتیکه که وزن کشی را به ساعات دیگر در روز موکول می کنید، بهتر است برای کنترل نیز، در همان ساعت این کار را انجام دهید. 
  • برای وزن کشی بهتر است که از لباس های سبک استفاده کنید تا وزن به صورت دقیق نشان داده شود. 
  •  برای وزن کردن دستگاه را بر روی سطح صاف و محکمی قرار دهید. 
  • هرکز در زمان استفاده از ترازو، آن را روی فرش نگذارید. 
  • بر روی وسیله ی تورین با پای برهنه و خشک قرار بگیرید. 
  • برای اینکه سنجش درستی داشته باشید، لازم است که در زمان توزین، دستگاه را به هیچ وجه تکان ندهید. 
  • برای جلوگیری از خطاهای سیستمیک، همواره از یک scale استفاده نمایید. 
  • در بازه ی زمانه 3 روز قبل از عادت ماهانه و سه روز پس از آن به دلیل جلوگیری از جواب های کاذب وزن کشی، توزین را انجام ندهید. 
  • در زمانی که حجم آب مصرفی شما به دلیل مشکلاتی ناشی از یبوست و یا خوردن غذاهای شور بوده است و اینکه خارج شدن آب از بدن به مقدار کم است، رقم وزنکشی بیشتر از عدد تعیین شده خواهد بود. 

ادامه مطلب در سایت فروشگاهی  www.allscale.co 

شرکت آل اسکیل
۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تولید ملی یکی از افتخارات شرکت ترازو رادین است که همیشه سعی بر این داشته در رقابت با ترازوهای خارجی بتواند بهترین عملکرد و با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهد.
شرکت رادین با بیش از 10 سال سابقه تولید سیستم های توزین، نسل جدیدی از ترازو فروشگاهی را ارائه داده است که بر اساس تکنولوژی روز دنیا محصولات بسیار متنوعی را ارائه می دهد که شامل ترازوی ساده ، ترازوی پرینتر دار و ترازوی بارکد پرینتر می شود و در مدت زمان بسیار کمی توانسته است سهم زیادی از فروش ترازوی فروشگاهی را به خود اختصاص دهد .
جلب رضایتمندی مشتریان و سهولت در استفاده از ترازو همواره اولویت شرکت رادین بوده است . زیبایی ظاهری محصولات رادین در کنار کیفیت بی نظیر آن موجب شده تا توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید .
قابلیت های ترازوی رادین باعث شده تا مشتریان زیادی از این محصول استقبال کنند و آن را به عنوان اولویت خود قرار دهند .
تجهیز شدن محصولات پیشرفته رادین به پورت هایی نظیر USB ، پوز بانکی ، بارکد خوان و … فروشگاه شما را اتوماسیون می سازد .
ترازوی رادین در مدل های بدون علمک ، علمک دار ، کیبورد بالا و کیبورد پایین تولید می شود که به درخواست مشتری انتخاب می گردد .
فروشگاه های مواد غذایی ، میادین میوه و تره بار ، خشکبار فروشی ها و … از محصولات رادین استفاده می کنند .

 

رادین، بزرگ ترین و پرفروش ترین ترازو فروشگاهی موجود در بازار 

رادین سهم بزرگی از بازار ترازوی فروشگاهی را به خود اختصاص داده است که آن هم به دلیل جدید بودن این دستگاه های توزین می باشد. رشد قابل توجه این برند، یک انقلاب بزرگ در این صنعت بشمار می رود که مطابق با نیاز های بازار کاربران و شناختی که از بازار مصرفی در نظر گرفته شده، دستگاه هایی را تولید و توزیع نموده که با بالاترین کاربری طراحی شده اند. 

ترازوی رادین یکی از بهترین و پرفروش ترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار است که با طراحی شیک و زیبا و عملکردی فوق العاده به فروش می رسد. این دستگاه ها با رعایت استاندارد های لازم توزینی که در ساخت آن ها بکار رفته، تبدیل به یکی از ایده آل ترین گزینه های انتخابی شده اند. صنعت تولید این ترازوهای دیجیتال مبتنی بر مقاومت و کیفیت بالاست که منجر به ارائه محصولی شده که کیفیت و مرغوبیت آن زبانزد می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک ترازو مناسب برای فروشگاه خود هستید، ترازوی رادین می تواند گزینه ی پیشنهادی مناسب برای شما باشد. این مقیاس های توزین به نسبت دیگر ترازوها، به دلیل سبک نویی که در ساخت آن ها بکار رفته، با استقبال عظیمی از سوی مخاطبان روبه برو شده اند. 

انواع ترازو دیجیتال رادین

این مقیاس ها در انواع علمک دار و بدون علمک در نمایندگی ترازوی رادین موجود هستند که در مدل ستون دار آن ها دستگاه ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند که یک مدل از آن ها صفحه کلید به همراه نمایشگر ترازو بر روی ستون است و در بعضی دیگر، نمایشگر بر روی ستون قرار می گیرد و دکمه های عملیاتی در پایین و جلوی سینی وجود دارند. اگر کسب و کار شما طوریست که مدام با کالاهای مرطوب سرو کار دارید، بهتر است که مدلی از این مقیاس ها را انتخاب کنید، که نمایشگر بر روی ستون قرار می گیرد. مناطق خشک نیز قابلیت انتخاب هر دو گزینه را دارند. 

فروش ترازوی رادین بر پایه نمایشگرهای شفاف و واضح بوده که دید مناسبی را ایجاد می کنند. همچنین قابلیت های محدود و پیشرفته ای که در این تجهیزات استفاده را برای برنامه های کاری مختلف تعریف می کند. به عنوان مثال توانایی راه اندازی هم زمان سه مشتری از ویژگی های این دستگاست که می تواند فروشگاه بزرگ و شلوغ شما را اتوماسیون نماید. قابلیت اتصال به رایانه، بارکد خوان، کشوی پول و … نیز دیگر قابلیت هایی است که در این سیستم ها قرار گرفته چرا که نیاز هر فروشگاه خواهد بود. حتی می توانید در این محصولات مشخصات دیگر نظیر قابلیت چاپ بارکد خطی و تجمیعی، و چاپ لیبل را هم پیدا کنید. امکان شبکه شدن این ترازو ها نیز از دیگر ویژگی هایی بوده که در این سیستم های توزین قرار داده شده است. 

ظرفیت این ترازوهای ایرانی، 40 و 70 کیلوگرم می باشد که بهتر است تا مطابق با نیاز کار خود و حجم فعالیتتان این گزینه را انتخاب نمایید. البته انتخاب ستون دار و بدون ستون این تجهیزات نیز باید مطابق با نیاز کاری شما صورت پذیرد چرا که محیط کاریتان و کالای مورد توزین از مواردی بوده که باید به آن توجه نمایید. اگر حیطه کاری شما از جمله مشاغلی ست که با آب و رطوبت در تماس می باشد، بهتر است تا دستگاهی را تهیه کنید که کیبورد و نمایشگر بر روی ستون قرار می گیرد. 

مورد بعدی در انتخاب این تجهیزات توجه به ویژگی های نرم افزاری آن هاست. به عنوان مثال داشتن چاپگر از قابلیت نرم افزاری این سیستم های توزین قلمداد می شود.   

آل اسکیل نمایندگی فروش ترازوی رادین محصولات این کارخانه را با تضمین بهترین کیفیت ارائه می دهد . جهت دریافت لیست قیمت  و مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید .

 

 

شرکت آل اسکیل
۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ترازوی محک امروزه در بسیاری از فروشگاه ها جهت توزین اقلام وزنی از آن استفاده می شود و به عنوان یک تولید ملی کاملا موفق و کارآمد شناخته شده است. کیفیت و کارایی این محصول مناسب با جدید ترین تکنولوژی ها پیشرفت می کند تا با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات نیاز فروشندگان را بر طرف سازد.
ایده تولید ترازوی محک از سال 1375 شکل گرفت و در سال 1377 اولین ترازوی فروشگاهی تولید گردید. این ترازوی دیجیتال که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی بین مصرف کنندگان برخوردار است در بیش از 10 مدل تولید و ارائه می گردد که مناسب با نوع کسب و کار انتخاب می شود . همچنین با در نظر گرفتن سلایق مختلف مصرف کنندگان علاوه بر ارائه رنگ بندی متنوع ساختار ظاهری این ترازو در دو نوع علمک دار و بدون علمک طراحی گردیده است .

ترازوی بدون پرینتر محک ، ترازوی پرینتر دار محک ، ترازوی بارکد پرینتر محک و ترازوی محک پلاس از جمله تولیدات این کارخانه می باشد.

ساختار ترازوی محک به صورت فروشگاهی در نوع علمک دار و بدون علمک است که کاربری ساده و آسانی را شامل می شود. تنوع این دستگاه ها خوب است ولی این خوب بودن ناشی از تنوع زیاد آن ها نیست بلکه گوناگونی ترازوهای محک را باید بیشتر در ظرفیت های تولیدی 30 کیلوگرم، 35 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم در نظر گرفت که انتخاب آن ها باید متناسب با شرایط کاریتان و نیازتان باشد. دقت در این ترازوهای دیجیتال فروشگاهی بنا به ظرفیت نام برده مختلف می شود که باید برای مثال برای ترازوهایی با ظرفیت 50 کیلوگرم حساسیت 2 گرم، برای ترازویی در ظرفیت 35 کیلوگرم دقت 2 گرم، برای ترازوی 70 کیلویی دقت 5 گرم، برای ترازو 15 کیلویی محک دقت 1 گرم و برای ترازوی 30 کیلوگرمی هم حساسیت 2 گرم را در نظر گرفت. همانطور که گفته شد، دقت این ترازوها بالاست لذا نتیجه بدست آمده از وزن کشی نیز کاملاً صحیح و درست می باشد به طوریکه این ترازوها را باید ایده آل برای استفاده در عطاری ها در جهت وزن کشی مواد ارزشمند در نظر گرفت.  

اگر در پی راه اندازی فروشگاه، سوپرمارکت، سوپر میوه، فروشگاه پروتئینی، رستوران و … هستید، بی شک ترازوهای محک می تواند گزینه ای مناسب برای شما در جهت رفع نیاز هایتان در این اصناف باشد. 

انواع ترازوی محک

گوناگونی مدل های مختلف ترازوی محک باعث شده تا کاربر بتواند بهترین گزینه های انتخابی را در بین این دستگاه ها داشته باشد. این محصولات در نوع ساده و پرینتر دار هستند که با ساختاری از نوع علمک دار و بدون علمک، ایده آل ترین مقیاس های توزین قلمداد می شوند. 

در مدل های ساده این تجهیزات، دستگاه مشخص است تنها برای وزن کشی بکار می رود. این مقیاس بدون پرینتر و چاپگر بوده و در نوع ستون دار و بدون ستون به مصرف می رسد. و اما مدل پرینتر دار این دستگاه ها، قابلیت پرینتر و چاپگر برای دستگاه تجهیز شده است که می تواند فاکتور را برای کاربر چاپ نماید. شما می توانید با تجهیز کردن فروشگاه بزرگ خود به این دستگاه ها، بهترین عملکرد را در زمینه ی کاری خود پدید آورید. 

استفاده از این دستگاه ها در اکثر فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و … ، کیفیت و کارایی این ترازوها را نشان می دهد که جلوه دهنده ی ارزش کالای خریدار شده می باشد. 

شما مشتریان گرامی اگر قصد خرید هریک از محصولات این کارخانه را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه آنلاین آل اسکیل خریداری نمائید.

 

شرکت آل اسکیل
۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همانطور که می دانید ترازو، نوعی مقیاس وزن است که جهت اندازه گیری وزن کالا  استفاده می شود که شامل واحد های وزن کشی مختلفی نظیر کیلوگرم ، گرم ، انس ، سوت ، قیرات ، پنی ویت و … می باشد که بسیار درصنعت و  تجارت استفاده می شود . 
ترازوی سنتی در گذشته دارای دو کفه بود که در یک طرف وزنه  مورد نظر و طرفی دیگر کالا مورد نظر قرار می گرفت به صورتی که وزن دو کفه به تعادل برسد .
امروزه با پیشرفت تکنولوژی ترازوهای قدیمی جایگاه خود را به ترازوهای دیجیتال داده اند . ظرفیت های مختلف سیستم های توزین مناسب با همه  کسب و کارها در نظر گرفته شده است و از لحاظ کاربرد نیز به چند نوع تقسیم شده است که جهت آشنایی معرفی گروه های مختلف دستگاه های توزین می توانید به سایت ترازو آل اسکیل مراجعه فرمائید.

انواع ترازوها را بشناسید

ترازوی فروشگاهی: کاربرد این گروه از سیستم های توزین دیجیتال در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، پروتئینی ها و سایر کسب و کارهایی که با توزین سر و کار دارند می باشد که در ظرفیت های 20 کیلوگرم، 30 کیلوگرم، 40 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم تولید می شود. ترازوی فروشگاهی خود در چند دسته بندی قرار می گیرد که می توان مدل های ساده، پرینتردار و لیبل پرینتر را بیان کرد. 

  1. ترازوی ساده: ترازوی بدون پرینتر و لیبل را ترازوی ساده می نامند که کاربردی برای استفاده در صنایع و مصارف مختلف می باشد. این محصولات در نوع علمک دار و بدون علمک وجود دارند و در ظرفیت های مختلف توزیع می شوند.
  2. ترازوی پرینتردار: این محصول با مجهز شدن به پرینتر و چاپگر می تواند فاکتور رسید را که شامل نام کالا، وزن، قیمت کالا و مبلغ کل است، برای مشتریان خود چاپ نماید. 
  3. ترازوی لیبل پرینتر: با این دستگاه عملیات فروش را سرعت بخشید. این محصول قادر به طراحی و چاپ لیبل بر روی محصول است که بر روی آن اطلاعاتی نظیر: تاریخ تولید، لوگو، تاریخ انقضاء، تاریخ فروش و … وجود دارد. چسباندن این لیبل ها بر روی محصول کار فروش را راحت می سازد به طوریکه که مشتری با مراجعه به صندوق برای تسویه، صندوق دار بارکد با خواندن لیبل توسط دستگاه، فاکتور پرداخت را صادر می نماید. 

ترازو صنعتی: محصولاتی که در این دسته بندی قرار می گیرند از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند و معمولا در محیط هایی که با رطوبت و گرد و غبار سر و کار دارند توصیه می شود. سیستم های توزین صنعتی در ظرفیت های 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 15 کیلوگرم، 30 کیلوگرم و 50 کیلوگرم تولید می شود.

ترازوی آزمایشگاهی: همانطور که اسم آن بیانگر ویژگی دستگاه می باشد، از حساسیت بالایی برخوردار است و قدرت تحمل وزن پایین تری نسبت به ترازوی فروشگاهی و صنعتی دارد. دقت بالا در توزین موجب افزایش قیمت این دستگاه گردیده است. 
ترازوی خانگی: به دو گروه ترازوی وزن کشی افراد و ترازوی آشپزخانه تقسیم می شود که معمولا در منازل استفاده می شود. قیمت ترازو دیجیتال خانگی در مقایسه با سیستم های توزین فروشگاهی و صنعتی ارزان تر می باشد. 

برای خرید ترازو با قیمت مناسب، گزینه ی ایده آل، فروشگاه آل اسکیل است. این مجموعه از توانا ترین فروشگاه های آنلاین و حضوری در سراسر کشور است که این تجهیزات را با بهترین قیمت به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می کند. کارشناسان آماده به خدمات در این مجموعه با صبر و حوصله ی فراوان آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان عزیز را داشته و راهنمایی در خصوص انتخاب گزینه ی مناسب شما هستند. 

شرکت آل اسکیل
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر