فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

باسکول، یک مقیاس توزین یا همان ترازو با ابعاد بزرگ تر است که برای وزن کشی اجسام سنگین و برزگ بکار می رود. در طراحی این محصولات از جنس با کیفیت و مرغوبی استفاده می نمایند تا مقاومت در دستگاه را به حد مطلوبی برساند. این سیستم توزین نیز همانند ترازوی های دیجیتالی از بدنه، نمایشگر و لودسل ساخته میشود که با قرار گرفتن بار بر روی کفه ی توزین، اطلاعات را در صفحه نمایشگر ظاهر میسازد. خب اگر تا اینجای نوشته با تعریف باسکول آشنا شدید، بهتر است که به معرفی نمونه ای از پرفروش ترین این دستگاه ها، یعنی باسکول آویز بپردازیم. 

باسکول آویز از ابزار های قدیمی برای توزین بار است که امروزه در تنوعی از طرح های مختلف وارد بازار می شود. این دستگاه با داشتن قابلیت حمل، محصولی ایده آل شناخته شده که از یک قلاب در پایین برای وزن کردن بار و یک نمایشگر برای نمایش اطلاعات توزین برخوردار شده است. از میان این محصولات در نظر داریم تا شما را با یکی از پکاربرد ترین این دستگاه ها یعنی باسکول آویز جرثقیلی 10 تن آشنا سازیم و ویژگی های آن را برای شما بیان نماییم. در ادامه این مقاله تمامی نکات لازم در این زمینه را ذکر خواهیم کرد. 

فروشگاه آل اسکیل یکی از نمایندگی فروش انواع باسکول در مدل های مختلف است که عرضه این محصولات را با بهترین قیمت و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش قرار می دهد. ولی در نظر داشته باشید که قبل از خرید باسکول آویز باید یک انتخاب درست داشته باشید، انتخابی که بر مینای حجم و محیط کاری شما، و انتظاراتی که از دستگاه دارید سنجیده می شود. 

اگر تخصصی در انتخاب درست و مناسب برای خود ندارید، جای نگرانی نیست! ما در کنار شما هستیم که کمکی در انتخاب مناسب و نهیه ی آن باشیم. 

برای همین می توانید با تماس با واحد فروش این مجموعه بزرگ، با کارشناسان ما مشورت کرده که هزینه مشاوره برای تمامی کاربران به صورت رایگان در نظر گرفته می شود. 

ایجاد زمینه ای برای تجربه ی لذت یک خرید خوب و مطمئن همواره از دغدغه ی اصلی این فروشگاه بوده به همین منظور امکان خرید کردن به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی را برای تمام خریداران مهیا ساخته است.

شرکت آل اسکیل
۲۳ فروردين ۰۱ ، ۱۰:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر