فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

باسکول باشگاهی معمولیDT102: این نوع باسکول های باشگاهی به دو صورت تولید میشوند با سکه و بدون سکه که فقط میزان وزن را نمایش میدهد. از ویژگی های این محصول میتوانید به تحمل قدرت فیزیکی 300 کیلوگرم با دقت 20 گرم دارای نمایشگر LED با لامپ قرمز برای وضوح بالا، منبع تغذیه مصرفی این محصول از برق شهری با آداپتور 9 ولت اشاره کرد.

باسکول باشگاهی DT102H: این نوع باسکول نفرکش در کنار وزن کشیدن میزان قد را نیز اندازه میگیرد. این محصول به صورت مکانیکی قد را اندازه میگیرد چرا که با کمک خط کش مکانیکی خود کسی که میخواهد از قدش مطلع شود باید خط کش را نسبت به قد خود تنظیم نماید. یکی از ویژگی های بارز این محصول امکان قد سنج مکانیکی می باشد.

باسکول باشگاهی HBMI: این باسکول شرکت دنا توزین از جمله محصولات پیشرفته ای است که هم خود پیشرفته است و هم مدل های بر پایه این محصول تولید شده که از امکانات بیشتری برخوردار هستند. این دستگاه ها قابلیت ارتقا و اتصال به جایگاه سکه، پرینتر و ریموت کنترل را دارند.

باسکول باشگاهی HBMI-C: شرکت دنا توزین برای راحتی و نسبت به نیاز مصرف کننده محصولاتی را تولید کرده است محصولی که هم اکنون معرفی میکنیم با امکان سکه ای بودن وارد بازار شده است. و با داشتن محفظه سکه برای هربار توزین قادر است منبعی برای کسب درآمد باشد.

باسکول باشگاهی HBMI-P: این محصول امکان چاپ و نمایش میزان قد و وزن را دارد. از ویژگی های این دستگاه میتوان به قابلیت اندازه گیری و نمایش قد و وزن، bmi، کمبود و اضافه وزن و وزن ایدال با در نظر گرفتن جنسیت در نمایشگر LED که امکان پرینت و چاپ اطلاعات نمایش داده شده، جنس بدنه باسکول باشگاهی HBMI-P از فلز ضد خط و خش می باشد.

باسکول باشگاهی HBMI PLUS: این دستگاه با همان قابلیت ها و امکانات HBMI تولید شده است و تنها تفاوت این مدل ظاهر آن می باشد. سری HBMI در مدل های مختلف تولید شده که به اختصار شرح می دهیم پسوند های بکار رفته در این مدل اعم از C,P,R که حرف C به معنی سکه ای بودن دستگاه است و حرف P نشانگر امکان چاپ و پرینت این محصول میباشد و حرف R که نشان دهنده قابلیت ریموت کنترل دستگاه است. پس هرگاه این پسوندها به صورت تکی و یا جمعی در کنار HBMI نمایان شد میتوانیم به قابلیت این دستگاه پی ببریم. از ویژگی های بارز این محصول میتوان اینگونه بیان کرد قدرت تحمل 300 کیلوگرم با دقت 20 گرم، دارای قد سنج دیجیتال تا فاصله 200 سانتی متر با دقت 0/5 سانتی متر، امکان نشاندهنده وزن، قد، bmi، کمبود و اضافه وزن با در نظر گرفتن جنسیت، دارای قابلیت ارتقا جایگاه سکه، پرینتر و ریموت کنترل می باشد.

شرکت آل اسکیل
۰۳ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر