فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

نمایندگی کالباس بر براکس در غرب تهران

سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۴۶ ب.ظ

نمایندگی کالباس بر براکس در غرب تهران را می توان مجموعه بزرگ آل اسکیل نامید. این فروشگاه معتبر در زمینه ی خرید و فروش کالباس بر براکس و تعمیر این دستگاه اسلایسر صنعتی خدمات ارائه می دهد که کلیه این خدمات را هم به همراه بهترین قیمت عرضه می نماید. همه افراد مطلع هستند که خرید از نمایندگی مطمئن تر است چرا که امروزه افراد سودجویی در بازار یافت می شوند که با هدف کسب سود برای خود، به توزیع محصولاتی فیک و فاقد کیفیت می پردازند.

همانطور که می دانید خرید یک کالباس بر بی کیفیت نه تنها منجر به ارائه خروجی مبنی بر بدست نیاوردن برش های یکدست و تمیز می شود بلکه به سبب همین موضوع باعث ایجاد عملکرد نادرست و ناصحیحی در حیطه ی کاری شما خواهد شد. البته نباید از خدمات پس از فروش دستگاه چشم پوشی نمود چرا که تنها می توان این اطمینان را در نمایندگی محصولات بدست آورد که در صورت مواجه شدن مشکلی در دستگاه، به این مراکز مراجعه نمایند. 

خرید کالباس بر اتوماتیک براکس مدل BM-350 AUTO

نمونه ای از مرغوب ترین کالباس بر صنعتی کارخانه براکس 

کالباس بر براکس

خرید کالباس بر براکس می تواند این اطمینان را در شما بوجود بیاورد که کیفیت نمایانگر لذت در نتیجه کاریست که با دستگاه های اسلایسر براکس ایجاد خواهد شد. یعنی برش هایی در اندازه های یکسان با سرعت عمل بسیار بالا که مشهود سازنده ی زبده و چیره دستی ست که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و فناوری های پیشرفته تولیدی، منجر به ارائه خروجی از کار شده که شما را به وجد می آورد. 

این کالباس بر ها در 6 مدل مختلف دستی و اتوماتیک با سایز تیغه 25، 27.5، 30، 32 و 35 سانتی متر قرار گرفته است. انتخاب این اسلایسر ها نیز به موجب وجود تنوع زیاد در مدل های آن راحت شده است و می توانید مطابق با شرایط کاری خود و انتظاری که از بازدهی دستگاه دارید، یک محصول ایده آل را خرید نمایید. البته فراموش نکنید که مجموعه بزرگ آل اسکیل یکی از معتبر ترین مراکز پخش تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله دستگاه های کالباس بر، آماده ارائه مشاوره به صورت رایگان به متقاضیان نیز می باشد. بنابراین می توانید قبل از خرید راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

کالباس بر دستی براکس

کالباسبر براکس در کنار داشتن ظاهری زیبا و فوق العاده، عملکرد بی نظیری را هم دارا هستند. دقت بالا در برش نیز بی شک تضمین همین عملکرد عالیست که تنها می توان این بازخورد را از یک شرکت معتبر و شناخته شده به نام براکس انتظار داشت. در ادامه مقاله نمایندگی کالباس بر براکس در غرب تهران به توضیحات بیشتر در زمینه ی تولید این محصولات خواهیم پرداخت. 

 

جهت تماس و دریافت مشاوره خرید و تعمیر با کارشناسان آل اسکیل تماس بگیرید: 02166055298 و 02166086997

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی