فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ترازوی دیجی SM100 B نمونه‌ای بی‌نقص از کنار هم قرارگرفتن تمام فناوری‌های جدید و جذاب است که کمپانی دیجی بار دیگر ثابت کرد در این کار مهارت فوق‌العاده‌ای دارد. این دستگاه یکی از 3 محصول با کیفیت و پرطرفدار است که دارای ویژگی های متعدد و بی نظیری است و به عنوان ترازوی لیبل پرینتر و ترازوی فاکتور پرینتر کاربرد دارد. چاپ رسید و لیبل با بالاترین سرعت ممکن، چاپ بارکد کالا و اتصال به بارکد اسکنر از ویژگی های دیجی ژاپن می باشد.

طراحی ظاهری این ترازو برای آن گروه از کاربرانی که فضای محدودی دارند در نظر گرفته شده است. دیجی SM100 B فاقد ستون نمایشگر است و نشاندهنده ها در دو طرف دستگاه بر روی بدنه قرار گرفته است. نمایشگر این محصول از نوع lcd سبزرنگ با وضوحِ 202×32 نقطه به صورت ماتریسی است و از درخشندگی بالایی برخوردار می باشد. این محصول حرفه ای دارای پورت های متعددی برای اتصال به کامپیوتر، پوز، کشوی پول و بارکد خوان می باشد و در کنار آن امکان اتصال به شبکه از طریق Ethernet با قابلیت اتصال از طریقWiFi را برای شما فراهم می سازد.

اگر از آن گروه افرادی هستید که قبلا از ترازوی لیبل پرینتر استفاده کرده اید باید بدانید این گروه از سیستم های توزین تنها از طریق برق شهری 220 ولت انرژی خود را دریافت می کنند و هیچ نوع باتری در آن ها به کار نمیرود.

ترازوی دیجی SM100 B در فروشگاه های ذنجیره ای، مراکز بسته بندی و هایپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد حافظه هایی که برای ذخیره کالا در اختیار کاربران قرار می گیرد شامل 42 کلید حافظه مستقیم و 1 مگابایت حافظه غیر مستقیم است که البته قابل ارتقاء تا 2 مگابایت میباشد .

قدرت اندازه گیری برای این مدل از ترازوی دیجی 30 کیلوگرم در نظر گرفته شده است و برای این کار کافی است کالای مورد نظر خود را بر روی سینی توزین که از جنس استیل تخت است قرار دهید، اگر فکر میکنید این فضا برای قرار گرفتن کالا کمی کوچک به نظر می رسد می توانید سینی استیل لبه دار را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

با نگاه کلی به دیجی SM100 B می توان گفت این محصول یک ترازوی فروشگاهی کامل با ویژگی های متنوعی است و نیازهای کامل فروشگاه شما را برطرف می سازد. این دستگاه را با 1 سال گارانتی در سراسر کشور و 10 سال خدمات پس از فروش از آل اسکیل خریداری نمایید.

مشخصات ترازوی دیجی مدل SM100 B :

  • قدرت تحمل وزن 30 کیلوگرم
  • دقت در توزین 5 گرم
  • چاپ بر روی رسید و لیبل با سرعت بالا
  • سرعت چاپ برچسب 80 میلیمتر در ثانیه و چاپ رسید 105 میلیمتر در ثانیه
  • عرض رسید 6 سانتی متر
  • ابعاد لیبل 22 * 6 سانتی متر
  • 42 کلید حافظه مستقیم
  • 1 مگابایت حافظه جانبی قابل ارتقاء
  • قابلیت چاپ بارکد کالا
  • اتصال به بارکد اسکنر
  • اتصال به کامپیوتر
  • اتصال به صندوق
  • اتصال به شبکه از طریق Ethernet با قابلیت اتصال از طریق وای فای
  • نمایشگر lcd سبز رنگ با درخشندگی بالا
  • گزارش فروش کلی و جزئی
  • منوی کاملا فارسی  
شرکت آل اسکیل
۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اگر در برندهای ایرانی به دنبال یک مقیاس شمارشگر خوب هستید بهترین گزینه ای که در اختیار شما قرار میدهیم ترازو پند 3000 است. این محصول که به عنوان یک مقیاس صنعتی نیز کاربرد دارد دارای قدرت اندازه گیری 30 کیلوگرم و دقت توزین 1 گرم میباشد. بدنه فلزی یکی از امتیازات این محصول بشمار میرود. قابلیت اتصال به کامپیوتر، چاپگر جانبی، لیبل پرینتر و رله از ویژگی های خاص پند 3000 است.
این مقیاس به صورت تک نمایشگر طراحی شده است و قابلیت نمایش همزمان وزن و تعداد را نخواهد داشت بنابراین شما در عین واحد نمیتوانید هر دو گزینه ی وزن و تعداد را در کنار هم داشته باشید بنابراین باید منوی وزن و منوی تعداد را به صورت جداگانه انتخاب نمایید. این محصول وزن و تعداد دقیق قطعات شما را به درستی ارائه میدهد. امکان اضافه کردن سینی لبه دار با ابعاد بزرگتر در صورت درخواست کاربر میسر میباشد.

ترازوی پند 3000 شاهکاری از شرکت صنایع پند است که به دلیل بدنه مستحکم و مقاوم در گروه ترازوی صنعتی قرار می گیرد و به طور معمول در مراکزی با حجم کاری بالا مانند کارگاه ها و کارخانجات مورد استقبال قرار گرفته است . ترازو پند PX3000 با داشتن ویژگی شمارش قطعات علاوه بر توزین به عنوان ترازوی قطعه شمار نیز عمل می کند این ویژگی که ترازوی پند 3000 را خاص تر کرده است موجب شده تا در بسیاری از فروشگاه های پیچ  مهره و بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد .

دقت فوق العاده ترازوی پند 3000 معادل 1 گرم است که تا وزن 30 کیلوگرم را با همین دقت توزین می کند این دقت برای توزین اشیاء گرمی و کم وزن بسیار ایده آل است و به همین دلیل برای خرید ترازوی 30 کیلویی دقیق ما پند 3000 را پیشنهاد می دهیم .

سازندگان ترازوی پند در ساخت این محصول از فلز مقاوم و پلاستیک مرغوب و باکیفیت استفاده کرده اند که به ترازو خاصیت صنعتی بودن بخشیده است . بر روی بدنه آن از سینی تخت استنلس استیل با ابعاد 39 * 27 سانتیمتر استفاده شده است لذا فضای مناسبی را برای قرار دادن کالاهایی تا وزن 30 کیلوگرم فراهم می کند . ظاهر ترازو به صورت علمک دار با نمایشگر دو طرفه ساخته شده است که امکان نتایج توزین و شمارش را برای کاربر و مشتری فراهم میاورد .

شایان ذکر است از این ترازوی صنعتی می توانید در مواقعی که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست نیز استفاده نمایید ، باتری استفاده شده در ساخت ترازو صنعتی پند قادر است انرژی برق را ذخیره نماید و آن را با کارکرد متوالی 4 الی 5 ساعت تخلیه کند و پس از آن با اتمام شارژ باتری مجددا امکان ذخیره انرژی را داشته باشد .

با خرید ترازو پند PX3000 برای کسب و کار خود یک ترازوی صنعتی پیشرفته را در اختیار خواهید داشت که به شما امکان اتصال ترازو به پرینتر جانبی و کامپیوتر را می دهد که از این طریق می توانید اطلاعات مرتبط با توزین و شمارش را چاپ نمایید و یا در سیستم کامپیوتر ذخیره کنید .

در کنار این ویژگی ها اتصال ترازو به رله قطع کن و دریافت فرمان خروجی و قطع آن نیز از قابلیت های ترازو صنعتی پند است که در برخی اصناف کاربر حائز اهمیتی دارد .

این مدل از ترازو پند در آل اسکیل با 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود .

شرکت آل اسکیل
۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۳:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اگر در فروشگاه خود با گوشت تازه کار می کنید ، برای برش استخوان مطمئناً می توانید این کار را بصورت دستی انجام دهید ، گرچه وقت و تلاش زیادی نیاز دارد. اگر به دنبال جایگزین مؤثرتری هستید، یک اره برقی ممکن است پاسخگوی نیاز شما باشد. این دستگاه یک ابزار اصلی قصاب ها، صاحبان رستوران ها و مشاغل پذیرایی است بنابراین انتخاب یک دستگاه باکیفیت، راندمان شما را بالا خواهد برد.

اره استخوان بر دارای یک عمل برش بسیار قدرتمند است و مدل های با کیفیت آن از ایمنی بالایی بهرمند هستند. یکی دیگر از مزایای بزرگ این محصول این است که برش های تمیز و یکدست را به شما ارائه میدهد بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که گوشت، مرغ، ماهی و استخوان، بطور یکنواخت به مشتریان ارائه داده میشود. با استفاده از یکی از اره قصابی، تهیه غذا به طور چشمگیری جریان یافته و به شما امکان می دهد کالاهای گوشتی باکیفیتی را با افتخار در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

انواع اره استخوان بر

هر اره استخوانی خصوصیات و فواید بی نظیر خود را دارد. اندازه اره هایی قصابی متفاوت هستند. هرچه اره بزرگتر باشد، بریدن قطعات بزرگ گوشت با دستگاه آسان تر است. به عنوان مثال می توانید یک مدل اره با ارتفاع 16.5 سانتی متر خریداری کنید که به شما امکان می دهد گوشت را تا ضخامت 16.5 سانتیمتر برش دهید. به دنبال چیزی بزرگتر هستید؟ با یک اره استخوانی به اندازه 18.2 و یا 20.4 سانتی متر می توانید قطعات گوشت را به ضخامت بیشتر برش دهید. اگر فقط برای برش های نازک گوشت به این دستگاه احتیاج دارید، بهتر است یک مدل کوچکتر را در نظر بگیرید که با فروشگاه شما و حجم کاریتان مناسب تر باشد.

نحوه استفاده از اره استخوان بر

قبل از شروع برش، ابتدا باید ارتفاع اره را تنظیم کنید تا مطابق با ارتفاع قطعه گوشت مورد نظر باشد. می توانید صفحه را در پشت اره بکشید تا ضخامت مورد نظر گوشت مورد نظر برای برش تنظیم شود. اره ماهی بر مجهز به نوعی اهرم هستند و نیاز است قبل از برش قطعات بزرگ، گوشت بر روی سطح پایه دستگاه قرار گیرد و جمع آوری می شود. سپس اهرم را پایین بیاورید تا بدین ترتیب تیغه با گوشت مورد نظرتان تماس بگیرد. در این مرحله می توانید دستگاه را فعال کنید. قطعه گوشتی را که با آن کار می کنید به آرامی فشار دهید. تا زمانی که یک تکه کامل با موفقیت بریده شود، به راحتی گوشت را به سمت تیغه فشار دهید. اگر کار خود را به اتمام رساندید، اگر نیازی به استفاده مجدد از آن ندارید ، دستگاه اره استخوان بر را خاموش کنید و از پریز برق جدا کنید.

 

فروشگاه آل اسکیل

شرکت آل اسکیل
۰۵ تیر ۹۹ ، ۱۱:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر