فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دستگاه کالباس بر از ابزارهای ضروری برای هر سوپرمارکت، رستوران و فروشگاه مواد غذایی هستند که امکان تهیه گوشت های برش خورده با اندازه دقیق و یکدست را دارند. اما استفاده نادرست و بدون احتیاط باعث آسیب دیدن اپراتور و کارمندان میشود. معمولا این دستگاه های برش دارای پوشش تیغه و یک حلقه محافظ تیغه برای ایمنی بیشتر هستند ولی رعایت دستورالعمل های ایمنی برای حفظ ایمنی کاربران الزامی می باشد.

تیغه تیز دستگاه در حین چرخش و حتی خاموش بودن دستگاه برای کاربران خطری همیشگی دارد و تأیید اینکه تمام دستگاه های امنیتی قبل از شروع یک روز کار جدید به طور صحیح عمل می کنند ، بسیار مهم است. بنابراین ارائه آموزش کار با این تجهیزات مناسب ترین و بهترین روش برای جلوگیری از خسارت های ناشی از زخمی شدن کارمندان می باشد. برای کاهش مشکلات احتمالی این جزئیات کوچک را آموزش دهیم:

  • مطمئن شوید که اپراتور دستگاه از سن قانونی برخوردار باشد (+18)
  • قبل از اجازه استفاده از آن، دانش پرسنل دستگاه را تست کنید
  • دستکش های مقاوم در برابر تیغه کالباس بر را بخواهید همیشه در هنگام کار با دستگاه و هنگام تمیز کردن آن ها را بپوشید.
  • همیشه در هنگام کار با دستگاه کالباس بر تمرکز داشته باشید.
  • به کارگران یادآوری کنید که هرگز با دستهای بدون دستکش گوشت را فشار ندهند. برای فشار دادن مواد غذایی به سمت تیغه، یک دستکش ایمن تهیه کنید.
  • از کارمندان بخواهید تا حد امکان به دستگاه اسلایسر نزدیک نشوند.
  • دستکاری در سوئیچ ایمنی ممنوع است. این یک عنصر حیاتی برش دهنده گوشت است. بنابراین از دستکاری آن بپرهیزید.

کیفیت تیز بودن تیغه عمر بسیار طولانی تیغ را تضمین می کند ، یک برش مناسب برای برش است و با این کار از تلاش های اضافی موتور جلوگیری می شود. قبل از تیز کردن ، مطمئن شوید که تیغه کاملاً تمیز و بدون چربی است. روش تیز کردن باید حداقل یکبار در روز انجام شود تا لبه برش تیز و طولانی تر بماند.

 

فروشگاه آل اسکیل

شرکت آل اسکیل
۲۳ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همانطور که میدانید با استفاده از دستگاه همبرگر زن انواع گوشت چرخ کرده، خمیر نیمه جامد، سیب زمینی، سبزیجات، خمیر ماهی گوشت گاو ، مرغ ، ماهی را می توان در ترکیب با نان رنده شده ، تخم مرغ ، پنیر ، سویا و ادویه جات یا هر محصول قابل قالب را میتوان قالب بندی کرد. حتی خمیر بیسکویت را می توان به راحتی شکل داد، این دستگاه با فشار قالب بر روی گوشت و … می تواند آن ها را به شکل گرد در آورد.

بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم آنادایزین ضد میکروب و ظرف های قالب گیری آن از جنس استیل ضد زنگ میباشد دستگاه همبرگر زن استانداردهای بالا را رعایت می کند. این دستگاه ها در مدل های اتوماتیک برای تولید انبوه همبرگر با گوشت قرمز یا سفید ، که با دیگر ترکیبات مخلوط می شوند ، ایده آل هستند. حداکثر بهداشت ، سهولت استفاده و نظافت برای اپراتورها، بدنه قابل شستشو و پایه های ضد لغزش از ویژگی های این محصول بشمار میرود.

این محصولات یکی از تجهیزات ایده آل برای رستوران و فست فود و سایر مراکز پذیرایی هستند. مسئله بسیار مهمی برای پردازنده های مواد غذایی ، کارخانه های بسته بندی و مراکز پذیرایی وجود دارد که مقدار محصول در هر بخش باید تا حد ممکن دقیق باشد. یکی از جنبه های با ارزش این است که با تغییر قالب در برخی از مدل ها می توان اشکال مختلفی بدست آورد: مربع ، بیضی ، مطابق با نیاز مشتری، در برخی از همبرگر ساز های اتوماتیک حرفه ای به طور خودکار می تواند اشکال سه بعدی از قبیل شکل ماهی ، انواع ناگت ها و غیره تولید کند. همه دستگاه های ارائه شده در اینجا قبلاً برای نصب سیستم مدیریت و نظارت بر NEMOSY توسط DSC Nexus تنظیم شده اند ، که بطور انحصاری توسط مینروا امگا پذیرفته شده است.

انواع همبرگر زن

الف) همبرگرزن اتوماتیک: همبرگرزن اتوماتیک اصولا برای تولید های فراوان به کار میرود که کار اپراتورها را راحت تر می کند. همبرگرزن های اتوماتیک را با برند مینروا میشناسید که نمونه ای از محصولات آن را به استحضار میرسانیم.
سه مورد از همبرگر زن مینروا را میتوان اینگونه معرفی کرد:
مینروا 1000تایی اتوماتیک: این محصول در یک ساعت میتواند تا 1000 عدد خروجی داشته باشد، این دستگاه برخلاف مدل های جدید تر فاقد یخچال، تسمه نقاله و کاغذ گذار میباشد. قدرت متور در این مدل 0.4 اسب بخار می باشد، منبع تغدیه این محصول برق تک فاز می باشد. این دستگاه دارای مخزت 18 لیتری بوده.
مینروا 2000 تایی اتوماتیک: با بازدهی 2000عدد در ساعت دارای یخچال،تسمه نقاله و فاقد کاغذ گذار است . این محصول با قدرت موتور 1 اسب بخار، دارای مخزن با ظرفیت 22 لیتر با منبع تغذیه تک فاز و مخزن با ظرفیت 40 لیتر با منبع تغذیه سه فاز است.
مینروا 2000 تایی اتوماتیک یخچال دار: این دستگاه با بازدهی 2000 عدد در ساعت دادای یخچال، تسمه نقاله و کاغذ گذار با ظرفیت مخزن سه فاز 40 لیتری و تک فاز 22 لیتر با قدرت موتور 1 اسب بخار می باشد.
ب) همبرگرزن دستی: دارای دکمه شروع و شروع مجدد با فشار دادن این دکمه بشقاب فشار داخل سینی غذا فرو می رود و مجدد میتوان مواد را روی سینی اضافه کرد بعد از این کار دسته اهرم دار را به سمت پایین هدایت کرده تا فشار لازم بر مواد وارد شود وهمرگر اماده شود وقتی مجدد دسته اهرام دارد را به بالا حرکت میدهیم سینی با محتویات مواد شکل داده شده به سمت بالا میرود که میتواد سینی را برداشت و در ظرف بالای دستگاه ورقه مخصوص را گذاشته و مواد را روی ورقه پیاده میکنید و سینی را در جای خود قرار داده و مجدد دکمه را فشار میدهید. بهره وری کارآمد موجب صرفه جویی در هزینه نیروی کار می شود.

محبوب ترین برند همبرگرزن

همبرگرزن امگا: این دستگاه در یه سایز 10، 13، 15 سانت قالب دهی میباشد که بدنه همبرگر زن امگا از جنس الومینیوم آنادایزین ضد میکروب که قابل شستشو است. وزن همبرگر تقریبی 453 گرم و وزن خود دستگاه 5.4 ایکو گرم میباشد.
همبرگرزن براکس: این دستگاه نیز همانند محصول امگا دارای سه سایز 10، 13، 15 میباشد که جنس بدنه آلومینیم آنادایزین ضد میکروب میباشد. همبرگر زن براکس یکی از محصولات باکیفیت در این زمینه است.
همبرگرزن الکتروکار: این دستگاه نیز همانند دو محصول فوق دارای سه سایز 10، 13، 15 میباشد که جنس بدنه آلومینیم آنادایزین ضد میکروب میباشد. قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت بالا از ویژگی های همبرگر زن الکتروکار بشمار می رود.

 

با ویژگی های همبرگر زن دستی آشنا شوید

پایه های ضد لغزش
کارایی آسان و بی خطر
انعطاف پذیر و جمع و جور
تغییر فرم سریع و آسان
اندازه، وزن و شکل دقیق
فشرده سازی قابل تنظیم با فشار دستی
پردازش کارآمد و بدون سر و صدا.
طول عمر و دوام بالا
قابل شستشو و تمیز کردن
فرایند تولید بهداشتی
کارکرد سریع

 

 

فروشگاه آل اسکیل

شرکت آل اسکیل
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر