فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرابی های که ممکن است برای ترازوی فروشگاهی شما به وجود آید از قبیل:

نوسانات وزنی: با مشاهده این مورد در دستگاه شما می توان مواردی را در نظر داشت که دستگاه را از مسیر باد و کولر برداشته و پایه های ترازو را تنظیم کنید تا نوسانات برطرف شود. میزی که دستگاه بر روی آن قرار گرفته دارای تراز نمی باشد که باعث این موارد شده است و با تست این موارد اگر کماکان مشکل پا بر جا است شما باید به نمایندگان فروش و تعمیر ترازوی پند مراجعه کنید.

خاموش شدن ترازو : چنان چه دستگاه شما خاموش شده در مرحله اول باید برق و باتری (کابل برق، پریز برق، شارژ باتری) ترازو را چک کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید و در صورتی که مشکل حل نشد شما میتوانید به نمایندگی خرید و تعمیر دستگاه خود مراجعه نمایید.

عدم وزن کشی: در صورتی که لودسل ترازو خراب شده باشد و یا در صورت آفتادگی و یا ضربه دیدگی باعث خراب شدن آن میشود از موارد دیگر در این مشکل می توان به خرابی نمایشگر ترازوی پند و برد دستگاه اشاره کرد که برای حل این مشکل باید به نمایندگی ترازوی پند مراجعه نمایید.

کم یا زیاد کشیدن وزن: در حالتی که کالایی بر روی دستگاه است و وزن آن را کم تر از مقدار واقعی یا بیشتر از آن نمایش می دهد شما باید اطلاع داشته باشید که لودسل دستگاه با مشکل مواجه شده است که در صورتی که قابل تعمیر باشد کارشناسان و متخصصین تعمیرات این دستگاه آن را تعمیر کرده و در غیر این صورت لودسل باید تعویض شود لازم به ذکر است که خود کاربر نباید تحت هیچ شرایطی ترازو را باز کند زیرا که کاربر دانشی برای انجام این کار نداشته و این کم اطلاعی باعث می شود که خسارت های بیشتری به دستگاه وارد شود.

تعمیر ترازوی پند توسط کاربر

باید بدانید که بسیاری از ایراداتی که در سیستم های توزین دیجیتال پیش می آید، توسط خود کاربر قابل حل است ولی در مقابل مشکلات بسیاری هستند که نه تنها توسط خود شخص قابل حل نیست، بلکه در صورت دستکاری خودسرانه باعث می شود تا دستگاه با مشکل بزرگ تر همراه باشد که هزینه ی بیشتری را در پیش دارد و در بسیاری از موارد دیگر نیز قابل حل نباشد. 

بنابراین لازم می دانیم که در صورت مواجه شدن با مشکلی هر چند جزئی، با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید تا در صورت نیاز راه حل لازم به شما داده شود. ما لیستی از این موارد را در زیر برایتان آماده کرده ایم. می توانید با مطالعه این آن ها در صورت لزوم، عیب دستگاه خود را رفع کنید. 

  1. روشن نشدن ترازو: بررسی دو شاخه و پریز برق/ پوسیدگی، پارگی و یا قطع شدن کابل برق/ خالی شدن شارژ باتری در صورت قطعی برق.
  2. نمایش داده شدن پیغام ” READY” پس از شمارش معکوس: دستگاه را از مسیر باد کولر و پنکه دور کنید. 
  3. نمایش پیغام “EROR”: بار را از روی کفه توزین بردارید چرا که در زمان روشن بودن و یا تنظیم صفر وزن، بار بیش از حد مجاز بر روی دستگاه قرار دارد. 
  4. خاموش شدن دستگاه در حین انجام کار: ترازو را خاموش و پس از گذشت چند لحظه روشن نمایید. 
  5. عبارت نامفهومی بعد از روشن شدن سیستم توزین بر روی نمایشگر ظاهر می شود: جدا کردن رایانه و چاپگر/ خاموش کردن ترازو و دستگاه های جانبی/ بعد از رفع اشکال، دستگاه را دوباره روشن کرده و متعلقات را به آن وصل کنید. 

قطعات ترازو پند

از آن رو برای افرادی که توانایی تعمیر دستگاه را دارند و نیاز به قطعات این ترازو دارند میتوان به : کیبورد، نمایشگر، برد ترازو، باتری، آداپتور، پایه، لاستیک زیر سینی و … اشاره کرد که در صورت نیاز میتوانید این قطعات را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

نمایندگی ترازو پند

شرکت آل اسکیل با سابقه بالایی در فروش و تعمیرات انواع ترازوی فروشگاهی، صنعتی و قطعه شمار و … با کمک تیم کارشناسان مجرب توانسته رضایت مندی بیشتر مشتریان خود را کسب کند از آن رو این شرکت برای تمامی محصولات شرکت پند 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که بعد از تعمیر نیز دستگاه را تا 3 ماه گارانتی میکند.

شرکت آل اسکیل
۲۷ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر