فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

محک به عنوان تولید کننده ترازو فروشگاهی ایرانی تا کنون محصولاتی را ارائه داده است تا نیاز بسیاری از کسب و کارها را در زمینه توزین فراهم سازد .

ترازو محک 14000  ظرفیت 70 کیلوگرم یکی از محصولات پرفروش این کارخانه است که در مقایسه با سایر محصولات از ابعاد و قدرت تحمل وزن بالاتری برخوردار است .

این محصول دارای دقت توزین 5 گرم می باشد . ابعاد کفه این ترازوی فروشگاهی به گونه ای طراحی شده است تا حجم زیادی از میوه ها ، مواد پروتئینی و سایر محصولات به راحتی بر روی آن قرار گیرند .

این ترازو در دو رنگ بندی مشکی و سفید تولید می شود . این ترازو دارای نمایشگر led واضح چراغی است که به صورت دو طرفه تعبیه شده است .

کارخانه محک با تمرکز به نیاز مشتریان توانسته است قابلیت هایی را به محصولات خود اضافه کند تا همواره درخشان تر از قبل ظاهر شود .

ترازو پرینتردار محک این مدل دست خوش تغییرات بزرگی شده است . این محصول ویژگی های ترازوی محک 15000 را نیز دارا می باشد .

قابلیت اتصال ترازوی دیجیتال به کارت خوان ، چاپ بارکد کالا و اتصال به بارکد خوان ، اتصال دستگاه به کامپیوتر جهت انتقال اطلاعات از ویژگی های کاربردی این ترازو می باشد .

مشتریانی که این محصول را مورد استفاده خود قرار می دهند شامل میوه فروشی ها ، پروتئینی ها و … هستند . این ترازو دارای 2 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد .

آشنایی با ویژگی های ترازو محک 70 کیلویی مدل 14000

  • ظرفیت 70 کیلوگرم و دقت 5 گرم
  • دارای دقت بالا در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن
  • دارای پرینتر داخلی
  • محاسبه پارسنگ اتوماتیک و دستی
  • شمارش قطعات و استفاده به عنوان ترازو قطعه شمار
  • امکان ثبت 35 کالا در حافظه مستقیم و 1000 کالا در حافظه غیر مستقیم
  • قابلیت فروش به صورت وزنی و غیر وزنی
  • قابلیت اتصال به بارکد خوان
  • قابلیت اتصال به کارت خوان
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر
  • چاپ بارکد کالا بر روی رسید
  • راه اندازی 3 مشتری به طور همزمان توسط ترازو
  • قابلیت تغییر دادن واحد پول از ریال به تومان در چاپ فاکتور
  • محاسبه مانده پول مشتری
  • منبع تغذیه ترازو دیجیتال از طریق برق و باتری قابل شارژ
  • قابلیت چاپ 2 فاکتور فروش
  • قابلیت اتصال به کشوی پول
  • رنگ بندی : سفید ، مشکی

خرید این ترازو حرفه ای و درجه یک ایرانی در فروشگاه آل اسکیل 

شرکت آل اسکیل
۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پیشرفته ترین نوع سیستم های توزین فروشگاهی ترازوی لیبل پرینتر می باشد. قابلیت هایی نظیر زدن بارکد نیز در آن وجود دارد . این دستگاه دیجیتالی دارای دو نوع پرینت است. لیبل پشت چسب دار و لیبل کاغذی
در کارخانه های صنعتی پس از بسته بندی کالاها بایستی وزن آنها مشخص گردد. از طرفی برای نشان دادن اینکه اقلام و مواد آماده شده قابل اطمینان هستند بر روی بسته بندی آنها لیبل زده میشود.

ترازوی لیبل پرینتر با داشتن قابلیت طراحی و چاپ لیبل که حاوی اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، لوگو، تاریخ انقضاء، تاریخ فروش و موارد دیگر است، مناسب برای استفاده در مصارف پروتئینی ها، فروشگاه های زنجیره ای یا قنادی ها برای سرعت عملیات فروش به مقدار چشمگیری است. این محصول با چاپ لیبل و سپس چسباندن این برچسب ها بر روی محصولات، کار خرید را راحت ساخته، چون زمانیکه مشتری برای تسویه به صندوق مراجعه می نماید، صندوق دار بارکد لیبل را به وسیله دستگاه خوانده و فاکتور پرداخت را صادر می نماید. 

ترازوی لیبل پرینتر با افزایش سرعت فروش، مانع از شلوغی فروشگاه شده که همین ویژگی از قابلیت های این دستگاه ها برای خرید برشمرده می شود. انواع این دستگاه ها را در این صفحه در طرح و مدل های مختلف می توانید مشاهده نمایید. همچنین این دستگاه کار پیگیری را نیز راحت ساخته اند به این صورت که هر فاکتوری که صادر شده و برای تسویه به صندوق مراجعه نشود، به آسانی توسط نرم افزار هایی که با این ترازو کار می کنند، قابل مشاهده است. 

این محصولات با صرفه جویی در زمان، از چاپ هایی به صورت واضح و شفاف بهره برده اند که می توان این برچسب ها را به کالا ها متصل نمود. همچنین با چاپ اطلاعات بر روی نمایشگر نیز صحت آن را برای اپراتور ثابت می نماید.  

از دیگر مزیت های قرار داده شده بر روی دستگاه شامل: بهبود ببخشیدن مدیریت نقدی و موجودی، ردیابی راحت و آسان محموله ها، مدیریت کردن هزینه ها توسط مشتری در محیط فروشگاه، قابلیت اتصال به کارتخوان بانکی و Wifi در ترازو لیبل زن می باشد. 

انواع ترازو لیبل زن

ترازوی لیبل پرینتر ایرانی:

این محصولات توسط شرکت توزین صدر در ایران ارائه میشود و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ویژگی هایی که در این دستگاه ها تعبیه شده است نیاز فروشگاه ها را برطرف خواهد ساخت. از جمله این قابلیت ها شامل اتصال به کارت خوان و بارکد خوان، سازگاری با تمامی نرم افزارهای رایج فروشگاهی، چاپ لیبل و رسید کاغذی و … میباشد. تمامی تولیدات گروه صنعتی توزین صدر با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میشود.

برای خرید لیبل ترازو با آل اسکیل در تماس باشید.

 

شرکت آل اسکیل
۱۶ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر

برای خرید چرخ گوشت صنعتی باید نکات مهمی در نظر گرفته شود . چرخ گوشت الکتروکار که محصولی از کارخانه الکتروکار تمدن نژاد در کشور ایران است از قیمت نسبتا مقرون به صرفه ای در مقایسه با محصولات خارجی برخوردار است.

محصولات الکتروکار با تنوع بیش از 20 مدل تولید میشود که هرکدام از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند. وجود تنوع بالای الکتروکار موجب شده مشتریان در هر گروه شغلی که با چرخ کردن گوشت سر و کار دارند بتوانند از میان مدل های مختلف بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند.

این محصولات از لحاظ عملکرد در دو نوع گیربکسی و تسمه ای تولید میشوند و از لحاظ ظاهری به دو گروه رومیزی و ایستاده تقسیم میشوند.

 

لیست قیمت چرخ گوشت الکترو کار به شرح زیر می باشد:

 

شرکت آل اسکیل
۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

چرخ گوشت تسمه ای که توسط کارخانه چگا الکتریک پارس تولید میشود دارای تیغه قدرتمند با سایز 32 است این محصول قادر است در یک ساعت 300 الی 800 کیلوگرم گوشت چرخ کرده ارائه دهد. همچنین بدنه مقاوم دستگاه از جنس استیل ضد آب و ضد زنگ ساخته شده است و در برابر رطوبت، ضربه، خوردگی و پوسیدگی کاملا مقام سازی شده است. این دستگاه به صورت ایستاده تولید میشود و مجهز به چرخ هایی جهت جا به جایی میباشد. چرخ گوشت تسمه ای چگا برای مراکز تهیه غذا، کبابی ها و مراکزی که علاوه بر گوشت نیاز به چرخ کردن پیاز دارند کاربرد دارد.

فروشگاه آل اسکیل نمایندگی فروش انواع چرخ گوشت چگا همراه با گارانتی می باشد.

 

شرکت آل اسکیل
۰۲ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر