فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

کمپانی DIGI در کشور ژاپن تولیدات خود را به ترازوهای حرفه ای فروشگاهی، پوز اسکیل و لیبل پرینتر اختصاص داده است که در حال حاضر به بیش از 150 کشور عرضه می شود.
ترازوی دیجی با تنوع بالایی ارائه میگردد و مجهز به قابلیت هایی است که بر اساس نیازهای کاربران در نظر گرفته شده است و معمولا در مدل های ترازوی لیبل پرینتر تولید می گردد.
این کمپانی محصولات خود را بر اساس استاندارهای جهانی تولید کرده است قابلیت های حرفه ای و منحصر به فرد دیجی موجب شده تا بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای با ترازوی دیجی تجهیز شوند.
ما در این وب سایت شما را با تولیدات کمپانی دیجی آشنا می کنیم با بررسی دقیق محصولات می توانید بهترین ترازوی فروشگاهی را مناسب با کسب و کار خود خریداری نمایید.
آل اسکیل محصولات شرکت دیجی را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

شرکت آل اسکیل
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

گروه مهندسی توزین صدر از سال 1388 تولیدات خود را در زمینه ترازو دیجیتال ، ترازوی لیبل پرینتر ، صندوق فروشگاهی و پوز اسکیل آغاز کرده است و توانسته جزء تولیدکنندگان برتر سیستم های توزین فروشگاهی باشد .

تولیدات این کارخانه بر اساس اصل کیفیت است لذا باید این محصولات را در زمره سیستم های توزین دیجیتال با بهترین قابلیت و ویژگی قرار داد که می تواند عملکرد ایده آلی را برای شما ایجاد نماید. این شرکت از بدو فعالیت خود از سال 88 تا به امروز موفق به ارائه سازی 50 مدل محصول شامل ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی، اتوماسیون، صندوق های مکانیزه فروش، لودسل، اندیکاتور و غیره… بوده که مطابق با نیاز کاربران و کارشناسی متخصصان به دست ساخت رسیده است. 
ترازوی توزین صدر در بیش از 20 مدل با کارایی های مختلف بر مبنای نوع نیاز مصرف کنندگان تولید می شود و بدون شک می توان گفت گروه توزین صدر از موفق ترین تولیدکنندگان ترازو دیجیتال بوده است .
ترازو فروشگاهی ساده ، ترازو پرینتر دار و ترازوی لیبل زن از جمله تولیدات این کارخانه است که در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و پروتئینی و همچنین مراکز بسته بندی کاربرد دارد .

توزین صدر در تمامی مدل ها دارای ظاهر شکیل و زیبا می باشد که همین امر در کنار عملکرد بینظیر آن ها تاثیر بسیاری در حسن انتخاب مشتری داشته است .
تمامی تولیدات کارخانه توزین صدر با نرم افزارهای فروشگاهی سازگار هستند و تجربه فروش حرفه ای برای کاربران به ارمغان میاورند .
اگر قصد خرید ترازو برای فروشگاه زنجیره ای ، سوپرمارکت ، پروتئینی ، مراکز بسته بندی و … دارید محصولات گروه مهندسی صدر بهترین انتخاب برای کسب و کار شما خواهد بود .

همانطور که توضیح داده شد، محصولات توزین صدر یکی از برترین تولیدات مقیاس های توزین عنوان گرفته اند. امروزه شاهد استفاده از این ترازوهای دیجیتال که در نوع ترازو فروشگاهی و صنعتی هستند، در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و پروتئینی و همچنین مراکز بسته بندی هستیم که می تواند با داشتن بیش از 20 کارایی مختلف، نیاز مصرف کننده را به خوبی پاسخگو باشد. در واقع توزین صدر را باید از محصولات بی نظیر ایرانی معرفی کرد. 
آل اسکیل نمایندگی فروش ترازو توزین محصولات این کارخانه را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

 

شرکت آل اسکیل
۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر