فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

ترازو چیست؟

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵ ق.ظ

همانطور که می دانید ترازو، نوعی مقیاس وزن است که جهت اندازه گیری وزن کالا  استفاده می شود که شامل واحد های وزن کشی مختلفی نظیر کیلوگرم ، گرم ، انس ، سوت ، قیرات ، پنی ویت و … می باشد که بسیار درصنعت و  تجارت استفاده می شود . 
ترازوی سنتی در گذشته دارای دو کفه بود که در یک طرف وزنه  مورد نظر و طرفی دیگر کالا مورد نظر قرار می گرفت به صورتی که وزن دو کفه به تعادل برسد .
امروزه با پیشرفت تکنولوژی ترازوهای قدیمی جایگاه خود را به ترازوهای دیجیتال داده اند . ظرفیت های مختلف سیستم های توزین مناسب با همه  کسب و کارها در نظر گرفته شده است و از لحاظ کاربرد نیز به چند نوع تقسیم شده است که جهت آشنایی معرفی گروه های مختلف دستگاه های توزین می توانید به سایت ترازو آل اسکیل مراجعه فرمائید.

انواع ترازوها را بشناسید

ترازوی فروشگاهی: کاربرد این گروه از سیستم های توزین دیجیتال در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، پروتئینی ها و سایر کسب و کارهایی که با توزین سر و کار دارند می باشد که در ظرفیت های 20 کیلوگرم، 30 کیلوگرم، 40 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم تولید می شود. ترازوی فروشگاهی خود در چند دسته بندی قرار می گیرد که می توان مدل های ساده، پرینتردار و لیبل پرینتر را بیان کرد. 

  1. ترازوی ساده: ترازوی بدون پرینتر و لیبل را ترازوی ساده می نامند که کاربردی برای استفاده در صنایع و مصارف مختلف می باشد. این محصولات در نوع علمک دار و بدون علمک وجود دارند و در ظرفیت های مختلف توزیع می شوند.
  2. ترازوی پرینتردار: این محصول با مجهز شدن به پرینتر و چاپگر می تواند فاکتور رسید را که شامل نام کالا، وزن، قیمت کالا و مبلغ کل است، برای مشتریان خود چاپ نماید. 
  3. ترازوی لیبل پرینتر: با این دستگاه عملیات فروش را سرعت بخشید. این محصول قادر به طراحی و چاپ لیبل بر روی محصول است که بر روی آن اطلاعاتی نظیر: تاریخ تولید، لوگو، تاریخ انقضاء، تاریخ فروش و … وجود دارد. چسباندن این لیبل ها بر روی محصول کار فروش را راحت می سازد به طوریکه که مشتری با مراجعه به صندوق برای تسویه، صندوق دار بارکد با خواندن لیبل توسط دستگاه، فاکتور پرداخت را صادر می نماید. 

ترازو صنعتی: محصولاتی که در این دسته بندی قرار می گیرند از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند و معمولا در محیط هایی که با رطوبت و گرد و غبار سر و کار دارند توصیه می شود. سیستم های توزین صنعتی در ظرفیت های 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 15 کیلوگرم، 30 کیلوگرم و 50 کیلوگرم تولید می شود.

ترازوی آزمایشگاهی: همانطور که اسم آن بیانگر ویژگی دستگاه می باشد، از حساسیت بالایی برخوردار است و قدرت تحمل وزن پایین تری نسبت به ترازوی فروشگاهی و صنعتی دارد. دقت بالا در توزین موجب افزایش قیمت این دستگاه گردیده است. 
ترازوی خانگی: به دو گروه ترازوی وزن کشی افراد و ترازوی آشپزخانه تقسیم می شود که معمولا در منازل استفاده می شود. قیمت ترازو دیجیتال خانگی در مقایسه با سیستم های توزین فروشگاهی و صنعتی ارزان تر می باشد. 

برای خرید ترازو با قیمت مناسب، گزینه ی ایده آل، فروشگاه آل اسکیل است. این مجموعه از توانا ترین فروشگاه های آنلاین و حضوری در سراسر کشور است که این تجهیزات را با بهترین قیمت به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می کند. کارشناسان آماده به خدمات در این مجموعه با صبر و حوصله ی فراوان آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان عزیز را داشته و راهنمایی در خصوص انتخاب گزینه ی مناسب شما هستند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی