فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

تعمیر ترازو آزمایشگاهی یکی از فعالیت های پیشرفته ای است که باید توجه زیادی به آن داشت چرا که به دلیل داشتن حساسیت بالای این مقیاس ها ممکن است با عدم مهارت و دانش کافی خسارت های مالی زیادی متحمل شود. دانش جامع ما از چنین طیف متنوعی از تجهیزات توزین از تولید کنندگان مختلف، تضمین می کند که مشتریان ما می توانند به یک خدمات ایمن مغایر با استانداردهای توزین اعتماد کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در ترازوی آزمایشگاهی مرتبا باید به آن توجه داشت کالیبراسیون دستگاه است که در بازه زمانی معینی باید صورت پذیرد. کالیبره ترازوی آزمایشگاهی به طور حرفه ای در آزمایشگاه های کالیبراسیون و نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش مقیاس های توزین صورت میپذیرد. این کار توسط وزنه استاندارد انجام میشود بنابراین کالیبره دستگاه خود را به مرکز تخصصی این کار بسپارید.

یکی از حساس ترین نوع مقیاس، ترازوی آزمایشگاهی است بنابراین باید با رعایت بیشتری از این دستگاه ها استفاده نمایید. این نوع مقیاس در برابر ضربه، رطوبت و گرد و غبار بسیار آسیب پذیر تر از ترازوی فروشگاهی هستند بنابراین وارد شدن ضربه و تماس با رطوبت و گرد و غبار موجب خرابی زود هنگام دستگاه و در نتیجه تحمیل هزینه های چشمگیر خواهد شد.

تعمیر ترازو آزمایشگاهی AND

ترازوی AND یکی از بهترین نوع مقیاس های آزمایشگاهی است که امروزه سهم بزرگی از صادرات به کشورهای دیگر را به خود اختصاص داده است. مزیت این برند نسبت به برخی نمونه های موجود در بازار علاوه بر کیفیت، تامین قطعات مورد نیاز دستگاه و ارائه سریع و آسان آن میباشد. برای کالیبراسیون این نوع ترازو باید به نمایندگی های مجاز و یا آزمایشگاه های کالیبره مراجعه نمایید. حساسیت بالای مقیاس های آزمایشگاهی ما را مجاب میکند تا خاطر نشان کنیم برای تعمیر ترازوی آزمایشگاهی به هیچ عنوان به تعمیرگاه های متفرقه مراجعه نکنید چرا که ممکن است با عدم آشنایی به این سیستم ها خسارت های مالی زیادی را به شما تحمیل کنند.

از جمله ایرادهایی که ممکن است در یک دستگاه ترازوی آزمایشگاهی ایجاد شود شامل موارد زیر میباشد:

  • عدم توزین صحیح ( ایراد وزنی )
  • عدم وزن کشی
  • نوسانات وزنی
  • خاموش شدن ترازو
  • کمرنگ شدن نمایشگر
  • معیوب شدن بردهای داخلی دستگاه

تعمیر ترازو آزمایشگاهی کیا

ترازوی کیا یکی از مقیاس های آزمایشگاهی محبوب است که به دلیل قیمت مناسب در مقایسه با سایر برندها مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. محصولات کیا به ندرت نیاز به خدمات دارند بنابراین میتوان آن ها را جزء محصولات با کیفیت قرار داد.
در صورت نیاز به تعمیر ترازوی کیا از مراجعه به مراکز متفرقه بپرهیزید. دستکاری های خودسرانه است بعضا خسارت های جبران ناپذیری را به دستگاه وارد سازد.
این ترازو نیز همانند سایر مقیاس های آزمایشگاهی به مرور زمان دچار اختلالاتی خواهد شد که در صورت بروز آن ها باید به نمایندگی تعمیر ترازو مراجعه نمایید. اشکالات دستگاه شامل موارد زیر میباشد:
1. خاموش شدن ترازو
2. کم یا زیاد کشیدن وزن
3. اشکالات نمایشگر
4. نوسانات وزنی
5. اشکالات لودسل ترازو
6. عدم کارکرد با برق یا باتری
7. شکستگی قاب رو یا زیر ترازو

با وجود کیفیت بالای محصولات کیا توصیه میشود در استفاده و نگهداری آن نهایت تلاش را به عمل آورید. این محصولات کاربردی ممکن است در برخی ایرادات خاص غیر قابل تعمیر باشند و شما را وادار به خرید ترازو نماید بنابراین میتوانید با استفاده درست از دستگاه طول عمر آن را بیشتر نمایید.

آل اسکیل با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر، سرویس و کالیبراسیون تجهیزات توزین، دانش و تجربه زیادی را با اطمینان برای سیستم های توزین حساس بکار میبرد. کلیه خدمات قابل انجام در ترازوی دیجیتال قبل از شروع کار ارزیابی و برای کاربر نقل قول می شوند و اگر تجهیزات شما تعمیر نشوند، می توانیم یک قیمت مناسب برای جایگزینی دستگاه ایده آل ارائه دهیم.

شرکت آل اسکیل
۲۲ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اگر به دنبال یک پرچمدار در مقیاس های قطعه شمار هستنید ما ترازوی ساتریو را پیشنهاد میدهیم. این محصول تولید کشور مطرح تایوان است و در حال حاضر در میان رقبای خود بی همتاست. ساتریو در ظرفیت های 30 کیلوگرم و 60 کیلوگرم قابل ارائه است. حساسیت بالا در این برند که معادل 1 گرم است یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب کاربران است. جالب است بدانید این دستگاه در مواقع خاص قابلیت تغییر ظرفیت و دقت را خواهد داشت که البته این کار توسط نمایندگی ترازو دیجیتال صورت میپذیرد.

ترازوی دیجیتال ساتریو عرضه شده در دو مدل ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی مناسب برای استفاده در مصارف بسیاری خواهد بود. در واقع بیشترین تلاش کمپانی ساتریو در جهت تأمین نیاز کاربران برای ترازوی قطعه شمار است تا بتواند این عمل همراه با خطای بسیار را به راحتی و بدون هیچ گونه خطا در شمارش نسبت به روش دستی حذف نماید و با دقت بالا در شمارش قطعات بهترین نتیجه را عاید مصرف کننده کند. 

ساتریو ساخت کشور تایوان دارای ساختاری مقاوم و مستحکم با ظاهری شیک و زیباست که بی شک نگاه و نظر هر فردی را به سمت خود جلب خواهد نمود. این ترازو های دیجیتال با نمایی ستون دار و بدون ستون با ظرافت خاص بدنه مناسب ترین گزینه برای استفاده افرادی هستند که به دنبال خرید یک سیستم توزین دیجیتال با کیفیت می باشند.
از مهم ترین آپشن های ساتریو ارائه همزمان وزن کالا و تعداد کالا میباشد که به جرآت میتوان گفت کمتر دستگاهی به این ویژگی مجهز شده است. این دستگاه دارای سینی توزین استیل تخت است و در صورت نیاز مشتری امکان ارائه سینی لبه دار با ابعاد بزرگتر برقرار است.
بدنه بسیار مقاوم در برابر گرد و غبار، رطوبت و ضربه از دیگر ویژگی هایی است که محبوبیت این دستگاه را دوچندان کرده است. این ترازو مجهز به روکش تلقی است که از دستگاه در برابر آسیب های محیطی محافظت خواهد کرد. عملکرد محصولات ساتریو از دو منبع برق و باتری قابل شارژ صورت میپذیرد. اگر به دنبال بهترین مقیاس تعداد شمار هستید ما این محصول را معرفی میکنیم. ابزار فروشی ها، فروشگاه های بسته بندی، مراکز فروش قطعات خودرو و غیره از جمله مخاطبین این محصول بی نظیر هستند.

انواع ترازو قطعه شمار ساتریو

کلمه SO TRUE برگرفته از زبان تایوانی به نام دقت بسیار بالاست که دلیل نام گذاری ترازوی ساتریو به این نام، حساسیت بالا آن می باشد. همانطور که قبلاً ذکر شد، این محصولات در دو نوع فروشگاهی و صنعتی تقسیم بندی می شوند که می توانند با حساسیت سنجش بالا، نتیجه توزینی دقیق و صحیح را ارائه دهند. شمارش قطعات هم وزن نیز دیگر قابلیت ویژه دستگاست که سبب راحتی مصرف کننده در شمارش شده است. البته این قابلیت بر روی ترازوی صنعتی ساتریو قرار گرفته تا با سرعت بخشی به انجام این امور کارها، رونقی در کسب و کارتان را پدید آورد. این مدل ترازو همچنین می تواند جمع چند کالای مختلف را برای کاربر انجام دهد. در واقع قابلیت استفاده از این دستگاه را باید برای کارخانجات صنعتی و مراکز بسته بندی و … در نظر گرفت که با ساختار بادوام و مقاوم، ضمن ایجاد ساختاری محکم در بدنه، خاصیت ضد آب نیز به آن بخشیده است به طوریکه استفاده از محصول را برای محیط هایی با رطوبت نیز مناسب قرار می دهد. 

در دسته دیگر از ترازوی های ساتریو مدلی به نام ترازوی فروشگاهی قرار گرفته با داشتن برخی قابلیت های ویژه نظیر خاموشی خودکار، ذخیره و نگهداری انرژی، توانایی کار کردن تا مدت یک ماه بدون شارژ دوباره. این محصول با دو ظرفیت 30 و 60 کیلوگرم تولید شده که می تواند با داشتن دقت 10 گرم ( 60 کیلویی ) و 5 گرم ( 30 کیلویی ) نتیجه از توزین های دقیق و صحیح را برای مصرف کننده ایجاد نماید. توزین پی در پی از دیگر مشخصه ی ویژه دستگاست که این محصول را به یک کالای درجه یک و حرفه ای برای استفاده در فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها و سایر خرده فروشی ها مبدل می سازد. این سیستم توزین در نوع علمک دار ساخته شده و دارای صفحه کلید قابل دسترس کاربر است و نمایشگری بر روی آن تعبیه شده با وضوح بالا در نمایش که کار فروش را برای کاربر راحت می سازد.

خرید ترازو ساتریو در فروشگاه آل اسکیل با بهترین قیمت و به روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. 

شرکت آل اسکیل
۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ترازوی 5 کیلویی با تنوع بالایی تولید میشود و معمولا در گروه ترازو آزمایشگاهی، ترازو صنعتی و ترازو آشپزخانه قرار میگیرد. دقت این نوع سیستم های توزین به مراتب بالاتر از ظرفیت های بیش از 5 کیلوگرم میباشد به همین دلیل جهت توزین هایی با حساسیت بیشتر کاربرد دارد.

قدرت تحمل وزن 5 کیلوگرم دقت بالایی را نیز به کاربر ارائه میدهد که شامل 1 گرم، 0/1 گرم، 0/01 گرم میباشد این دقت در توزین های حساس و محصولات گرمی بسیار ایده آل میباشد.

کمپانی AND، کیا، آدام، CAS، آمپوت از جمله تولید کنندگان برتر این گروه ترازو هستند که محصولاتی با کیفیت را عرضه میدهند.

وجود تنوع بالا در این گروه از سیستم های توزین ممکن است شما را سردرگم کند، ما در این وب سایت شما را با برترین سازندگان ترازوی 5 کیلویی و محصولات با کیفیت در این گروه ظرفیت آشنا خواهیم کرد.

ساختار این ترازو ها بدین شکل است که پوششی مقاوم و مستحکم از پلاستیک فشرده را دارا هستند. در نمونه های بالا از ترازوی 5 کیلویی شما شاهد دقیق ترین نتیجه توزین بدون هیچ گونه خطا و یا اشتباهی خواهید بود چرا که میزان دقت و حساسیت در نظر گرفته شده برای آن ها بسیار بالاست. این مقیاس های توزین قادر به تبدیل واحد های وزنی مختلف به یکدیگرند که این مزیت و آپشنی برای دستگاه در نظر گرفته می شود. در بعضی از این مدل ها قابلیت شمارش قطعات نیز قرار داده شده تا بتوان این کار زمان بر را به درستی انجام داد. 

فروشگاه آل اسکیل این ترازوی های دیجیتال را با بهترین قیمت عرضه می کند تا کلیه کاربران بتوانند حتی با توان مالی کم هم این محصول فوق العاده را تهیه کنند. برای خرید می توانید به روش اینترنتی و حضوری اقدام نمایید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره نیز با ما در ارتباط باشید. 

شرکت آل اسکیل
۰۱ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر