فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

ترازو ساتریو محصولی حرفه ای از کشور تایوان

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷ ب.ظ

اگر به دنبال یک پرچمدار در مقیاس های قطعه شمار هستنید ما ترازوی ساتریو را پیشنهاد میدهیم. این محصول تولید کشور مطرح تایوان است و در حال حاضر در میان رقبای خود بی همتاست. ساتریو در ظرفیت های 30 کیلوگرم و 60 کیلوگرم قابل ارائه است. حساسیت بالا در این برند که معادل 1 گرم است یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب کاربران است. جالب است بدانید این دستگاه در مواقع خاص قابلیت تغییر ظرفیت و دقت را خواهد داشت که البته این کار توسط نمایندگی ترازو دیجیتال صورت میپذیرد.

ترازوی دیجیتال ساتریو عرضه شده در دو مدل ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی مناسب برای استفاده در مصارف بسیاری خواهد بود. در واقع بیشترین تلاش کمپانی ساتریو در جهت تأمین نیاز کاربران برای ترازوی قطعه شمار است تا بتواند این عمل همراه با خطای بسیار را به راحتی و بدون هیچ گونه خطا در شمارش نسبت به روش دستی حذف نماید و با دقت بالا در شمارش قطعات بهترین نتیجه را عاید مصرف کننده کند. 

ساتریو ساخت کشور تایوان دارای ساختاری مقاوم و مستحکم با ظاهری شیک و زیباست که بی شک نگاه و نظر هر فردی را به سمت خود جلب خواهد نمود. این ترازو های دیجیتال با نمایی ستون دار و بدون ستون با ظرافت خاص بدنه مناسب ترین گزینه برای استفاده افرادی هستند که به دنبال خرید یک سیستم توزین دیجیتال با کیفیت می باشند.
از مهم ترین آپشن های ساتریو ارائه همزمان وزن کالا و تعداد کالا میباشد که به جرآت میتوان گفت کمتر دستگاهی به این ویژگی مجهز شده است. این دستگاه دارای سینی توزین استیل تخت است و در صورت نیاز مشتری امکان ارائه سینی لبه دار با ابعاد بزرگتر برقرار است.
بدنه بسیار مقاوم در برابر گرد و غبار، رطوبت و ضربه از دیگر ویژگی هایی است که محبوبیت این دستگاه را دوچندان کرده است. این ترازو مجهز به روکش تلقی است که از دستگاه در برابر آسیب های محیطی محافظت خواهد کرد. عملکرد محصولات ساتریو از دو منبع برق و باتری قابل شارژ صورت میپذیرد. اگر به دنبال بهترین مقیاس تعداد شمار هستید ما این محصول را معرفی میکنیم. ابزار فروشی ها، فروشگاه های بسته بندی، مراکز فروش قطعات خودرو و غیره از جمله مخاطبین این محصول بی نظیر هستند.

انواع ترازو قطعه شمار ساتریو

کلمه SO TRUE برگرفته از زبان تایوانی به نام دقت بسیار بالاست که دلیل نام گذاری ترازوی ساتریو به این نام، حساسیت بالا آن می باشد. همانطور که قبلاً ذکر شد، این محصولات در دو نوع فروشگاهی و صنعتی تقسیم بندی می شوند که می توانند با حساسیت سنجش بالا، نتیجه توزینی دقیق و صحیح را ارائه دهند. شمارش قطعات هم وزن نیز دیگر قابلیت ویژه دستگاست که سبب راحتی مصرف کننده در شمارش شده است. البته این قابلیت بر روی ترازوی صنعتی ساتریو قرار گرفته تا با سرعت بخشی به انجام این امور کارها، رونقی در کسب و کارتان را پدید آورد. این مدل ترازو همچنین می تواند جمع چند کالای مختلف را برای کاربر انجام دهد. در واقع قابلیت استفاده از این دستگاه را باید برای کارخانجات صنعتی و مراکز بسته بندی و … در نظر گرفت که با ساختار بادوام و مقاوم، ضمن ایجاد ساختاری محکم در بدنه، خاصیت ضد آب نیز به آن بخشیده است به طوریکه استفاده از محصول را برای محیط هایی با رطوبت نیز مناسب قرار می دهد. 

در دسته دیگر از ترازوی های ساتریو مدلی به نام ترازوی فروشگاهی قرار گرفته با داشتن برخی قابلیت های ویژه نظیر خاموشی خودکار، ذخیره و نگهداری انرژی، توانایی کار کردن تا مدت یک ماه بدون شارژ دوباره. این محصول با دو ظرفیت 30 و 60 کیلوگرم تولید شده که می تواند با داشتن دقت 10 گرم ( 60 کیلویی ) و 5 گرم ( 30 کیلویی ) نتیجه از توزین های دقیق و صحیح را برای مصرف کننده ایجاد نماید. توزین پی در پی از دیگر مشخصه ی ویژه دستگاست که این محصول را به یک کالای درجه یک و حرفه ای برای استفاده در فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها و سایر خرده فروشی ها مبدل می سازد. این سیستم توزین در نوع علمک دار ساخته شده و دارای صفحه کلید قابل دسترس کاربر است و نمایشگری بر روی آن تعبیه شده با وضوح بالا در نمایش که کار فروش را برای کاربر راحت می سازد.

خرید ترازو ساتریو در فروشگاه آل اسکیل با بهترین قیمت و به روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی