فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

تمام وسایل الکترونیکی از جمله اره استخوان بر و چرخ گوشت صنعتی دارای دفترچه راهنما می باشند. متاسفانه گاهی مطالعه آن نادیده گرفته می شود تا زمانی که مشکلی برای دستگاه یا نحوه عملکرد آن بوجود بیاید. بنابراین برای جلوگیری از هر خطر احتمالی، مطالعه دقیق دفترچه راهنما قبل از استفاده از دستگاه اکیدا توصیه می شود. این دستورالعمل ها شامل چگونگی نصب و راه اندازی، استفاده صحیح، تمیز کردن و تعمیرات می باشد.


نگهداری از دفترچه راهنما:
کتابچه راهنما به عنوان بخش جدایی ناپذیر از دستگاه باید نزدیک به آن نگهداری شود تا تمامی کاربران بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. در صورت فروخته شدن دستگاه، دفترچه راهنما باید همراه آن باشد.
نکته: کار با اره استخوان بر فقط برای افراد آموزش دیده بالای 18 سال که قبلا کتاب چه راهنما را مطالعه کرده اند مجاز می باشد.

دستور العمل اره استخوان بر
دستگاه اره استخوان بر از نظر فنی قادر به برش انواع گوشت و استخوان با سرعت و قدرت بسیار بالا هستند. بنابراین استفاده از این دستگاه برای موارد دیگر مجار نمی باشد. این دستگاه برای استفاده مستمر و بدون محدودیت زمانی در قصابی ها و سوپرگوشت ها، آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و کیترینگ ها طراحی شده است.

برای شرح این دستگاه باید بگوییم اره استخوان بر امگا ایرانی تولید کشور ایران است که دارای بدنه ای از آلیاژ استیل ضد زنگ می باشد. سطح صیقلی و صاف آنها نه تنها شستشوی آن را آسان می کند، بلکه از گیر کردن اضافه گوشت و چربی و همچنین ایجاد آلودگی، جلوگیری می کند. از آنجا که کار با این دستگاه می تواند خطرات جدی برای کاربران در پی داشته باشد، کارشناسان شرکت در جهت ارتقا ایمنی دستگاه، آن را با سوئیچ ایمنی و محافظ های مطمئن مجهز نموده اند. این دستگاه ها مجهز به میکروسوئیچ است بنابراین اگر درب اره به هر دلیلی باز شود، دستگاه فوراً خاموش میشود. سینی بزرگ و تعویض آسان تیغه، از دیگر برتری های استخوان برهای این شرکت شمرده می شوند.

مشخصات اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا
• کارایی بالا، مصرف انرژی کم، ایمنی بالا و ظاهری زیبا
• ایده ال با کارایی بالا جهت برش انواع گوشت، استخوان، گوشت منجمد، مرغ و ماهی
• بدنه تمام استیل نگیر ( stainless steel 304 )، تایید شده توسط وزارت بهداشت
• مجهز به تمیز کننده خودکار تیغه
• دارای درجه استاندارد IP54
• مجهز به کلید قطع کننده جهت محافظت دست مطابق با استانداردهای صنایع غذایی اروپا
• الکتروموتور با نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت، طراحی شده برای کار مستمر بدون محدودیت زمانی

 

منبع: فروشگاه آل اسکیل 

شرکت آل اسکیل
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر