فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

باسکول کرین اسکیل چیست؟

دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۳۸ ب.ظ

باسکول کرین اسکیل (Crane Scale) که با عنوان باسکول آویز، باسکول سقفی و باسکول جرثقیلی نیز شناخته می شود، مناسب برای وزن کشی بارهایی می باشد که توسط باسکول زمینی قابل توزین نیست. همانطور که در بالا مشاهده می کنید، تنوع در این مقیاس های توزین بالاست و همین گوناگونی مدل های مختلف در ظرفیت متفاوت موجب شده تا تمامی کاربران بتوانند مورد ایده آل خود را انتخاب کنند. لودسل بکار رفته در ساخت این باسکول های صنعتی از نوع کششی ست، در واقع مجهز شده اند به دو قلاب که یکی برای آویز کردن باسکول از سقف و جرثقیل و دیگری برای آویز کردن بار برای وزن کشی استفاده می گردد. در بعضی از این مدل ها این قلاب از نوع چرخشی می باشد. 

باسکول کرین اسکیل از قابلیت اتصال به چاپگر و نمایشگر جانبی بهره می برد. دلیل استفاده از نمایشگر جانبی بدین منظور بوده به دلیل نصب این محصولات بر روی بلندی و فاصله ی زیادی که بین اپراتور و باسکول ایجاد می شود، خوانایی ارقام را از روی باسکول با مشکل مواجه می سازد، لذا این قابلیت را بر روی دستگاه قرار داده اند تا بتوان به راحتی این اطلاعات را خواند. همچنین در جهت مدیریت و هدایت دستگاه در این فاصله، بر روی این مقیاس های توزین ریموت کنترلی تعبیه کرده اند که می توان این کار را به راحتی انجام داد. 

این باسکول ها بر اساس ظرفیت تولیدی تقسیم بندی می شوند که میزان دقت هر دستگاه بنا به همین ظرفیت تولیدی تغییر می یابد. 

 

۰۱/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی