فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

اگر برای فروشگاه ابزار، یراق، پیچ و مهره قصد خرید ترازو را دارید ما به شما پیشنهاداتی داریم :

در این نوع کسب و کار قبل از وزن کشی محصولات، تعداد آن ها در اولویت قرار دارد بنابراین ترازوی قطعه شمار تولید شده است تا کار شما را آسان کند. این محصول قادر است تعداد و وزن دقیق قطعات را به شما اعلام کند. به همین جهت برای کسب و کار خود بهتر است به دنبال ترازوی قطعه شمار باشید. بهترین برندها در این گروه ساتریو، اکسل، کیا، جادور، پند می باشد. هنگام خرید به ظرفیت و دقت آن باید توجه داشته باشید. 

یکی از بهترین ترازو های صنعتی قطعه شمار ،مدل ترازو پند PX7000 می باشد. 

تمامی ترازوهای دیجیتال در فروشگاه آل اسکیل با بهترین کیفیت و قیمت توزیع می گردد. ضمانت نامه ارائه شده همراه این دستگاه ها تضمینی بر با کیفیت بودن آن هاست که شما را مجاب می کند که بهترین ها را تنها از ما بخواهید. فعالیت 10 ساله ما گواه بر این موضوع است که تخصص اصلی ما در خرید و فروش بهترین تجهیزات صنعتی بوده و در این راه تمامی تلاش خود را بکار بسته ایم تا بتوانیم یکی از بهترین ها بوده و باشیم. بنابراین این اطمینان را به شما می دهیم که با خرید از ما، لذت یک خرید مطمئن و لذت بخش در ذهن شما تداعی می شود. از نظر قیمت نیز باید گفت که تمامی قیمت های ثبت شده برای محصولات در این مجموعه، به صورت رقابتی بوده و با بهترین رقم برآورد می شود. جهت ارتباط بیشتر با مجموعه آل اسکیل می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی