فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

زمان درست و غلط وزن کردن بدن با ترازو

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ

ترازو انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربرد ترین آن ها ترازوی نفرکش می باشد، این وسیله که ابزار دقیق اندازه گیری وزن است همیشه قادر به اعلام دقیق و صحیح وزن نخواهد بود چرا که وزن کردن بدن قوانین خاصی دارد و می توان گفت فقط در یک زمان می توانید از وزن دقیق خود مطلع شوید.  

اگر قبل از خواب وزن خود را اندازه گیری می کنید باید بگوییم این کار اشتباه است چرا که عددی که ترازوی دیجیتال به شما نشان می دهد با احتساب آخرین وعده غذایی شما ، آخرین وزرش، آخرین مایعاتی که نوشیده اید و وزن لباس ها خواهد بود .
برای بدست آوردن وزن واقعی خود بهتر است هفته ای 1 بار در یک روز و در یک ساعت معین با یک لباس خاص وزن خود را بسنجید .
برای آن گروه از خانم هایی که پس از زایمان تصمیم به وزن کردن خود دارند باید بگوییم این کار کاملا اشتباه است. شاید تصور کنید با به دنیا آمدن کودک و یا از دست دادن خون پس از زایمان باید وزنتان کم شده باشد ولی بهتر است به این نکته توجه کنید که در طول مدت بارداری شما کاملا بدون تحرک بوده اید و فقط به خوردن غذاهای سالم توجه داشته اید و هیچ توجهی به کاهش وزن نداشته اید .

دانستنی های لازم در هنگام استفاده از ترازو نفرکش

  • برای وزن کشی بهترین زمان مشخص شده، ساعات اولیه صبح به صورت ناشتا است. در طول روز با خوردن و آشامیدن و یا فعالیت های متعدد، احتمال دارد تا وزن نشان داده به صورت کاذب باشد. 

  • از وزن کشی بعد از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید. 

  • نیاز است ک هر دو هفته یک بار سنجش وزن کنترل شود. 
  • در صورتیکه که وزن کشی را به ساعات دیگر در روز موکول می کنید، بهتر است برای کنترل نیز، در همان ساعت این کار را انجام دهید. 
  • برای وزن کشی بهتر است که از لباس های سبک استفاده کنید تا وزن به صورت دقیق نشان داده شود. 
  •  برای وزن کردن دستگاه را بر روی سطح صاف و محکمی قرار دهید. 
  • هرکز در زمان استفاده از ترازو، آن را روی فرش نگذارید. 
  • بر روی وسیله ی تورین با پای برهنه و خشک قرار بگیرید. 
  • برای اینکه سنجش درستی داشته باشید، لازم است که در زمان توزین، دستگاه را به هیچ وجه تکان ندهید. 
  • برای جلوگیری از خطاهای سیستمیک، همواره از یک scale استفاده نمایید. 
  • در بازه ی زمانه 3 روز قبل از عادت ماهانه و سه روز پس از آن به دلیل جلوگیری از جواب های کاذب وزن کشی، توزین را انجام ندهید. 
  • در زمانی که حجم آب مصرفی شما به دلیل مشکلاتی ناشی از یبوست و یا خوردن غذاهای شور بوده است و اینکه خارج شدن آب از بدن به مقدار کم است، رقم وزنکشی بیشتر از عدد تعیین شده خواهد بود. 

ادامه مطلب در سایت فروشگاهی  www.allscale.co 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی