فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

درباره ترازو پند چه می دانید؟

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

اگر به دنبال ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی با کیفیت بالایی هستید محصولات ترازوی پند یکی از پیشنهادات فروشگاه آل اسکیل به مشتریان خود می باشد . 

شرکت پند با بیش از 3 دهه فعالیت، یکی از تولید کنندگان معتبر و پیشرو دراین زمینه می باشد که امروز جزء پنج برند برتر ترازو دیجیتال ایرانی قرار گرفته ایت. 
شرکت صنایع پند تولیدات خود را به دو گروه ترازو صنعتی و فروشگاهی اختصاص داده است و از لحاظ عملکرد آن را به دو بخش ترازوی پرینتر دار و ترازوی بدون پرینتر تقسیم کرده است . در کنار این ویژگی ها می توان گفت قیمت محصولات پند برای با در نظر گرفتن تمامی اقشار جامعه تعیین گردیده است و در مقایسه با محصولات خارجی مقرون به صرفه تر می باشد همین امر در کنار کیفیت و ویژگی های کاربردی آن موجب شده تا بسیاری از فروشگاه ها ، میادین میوه و تره بار ، پروتئینی ها ، کارگاه ها و کارخانجات این محصول را اولویت خود قرار داده و با رضایت کامل آن را مورد استفاده قرار دهند .

قیمت ترازو پند دیجیتال

قیمت ترازوی پند را می توان در رده ی خوبی قرار داد به طوریکه با بودجه ی کم نیز شما می توانید این محصولات را خرید و استفاده نمایید. این دستگاه ها در مدل های متنوع و با قابلیت های مختلف عرضه می شود، لذا قیمت آن ها نیز بر حسب همین ملاک مدل و ویژگی ها متغیر می شود. تمامی این ترازوها به همراه ضمانت نامه 14 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می شوند بنابراین خیال کاربر را راحت می سازند.

ترازوی پند یکی از دقیق ترین ابزار های توزین

پند را می توان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان سیستم های توزین دیجیتال نام گذاری کرد که دستگاه هایی را در نوع علمک دار، با میزان حساسیت و دقت بالا روانه بازار کرده است. پند را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان ترازوی فروشگاهی نام گذاری کرد که توانسته با تنوع عظیم در این مقیاس های توزین، جلوه ای خاص از سیستم های توزین دیجیتال را برای کاربران مهیا سازد. به همین منظور فروشگاه آل اسکیل با موجود کردن این دستگاه ها در مجموعه بزرگ خود و ارسال آن به تمامی نقاط ایران خواسته تا نیاز کاربران را به این سری از ترازوهای دیجیتال رفع سازد. این ترازو ها در ظرفیت های 30، 50 و 70 کیلوگرم با ساختار علمک دار و بدون علمک تولید می شود که در ظاهری شیک و زیبا مورد استفاده برای مصارف بسیار خواهند بود. از لحاظ بررسی قیمت نیز می توان این مقیاس ها را در حد متوسطی قرار داد که سبب می شود تا اقشار بسیاری آماده ی خرید این محصولات باشند. 

ترازوی پند در نوع ساده و پرینتردار است که مجموعه بزرگ آل اسکیل در کنار شماست تا بتوان همراهی برای برگزیدن بهترین گزینه ی انتخابی برایتان باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی