فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

درباره ترازوی محک

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

ترازوی محک امروزه در بسیاری از فروشگاه ها جهت توزین اقلام وزنی از آن استفاده می شود و به عنوان یک تولید ملی کاملا موفق و کارآمد شناخته شده است. کیفیت و کارایی این محصول مناسب با جدید ترین تکنولوژی ها پیشرفت می کند تا با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات نیاز فروشندگان را بر طرف سازد.
ایده تولید ترازوی محک از سال 1375 شکل گرفت و در سال 1377 اولین ترازوی فروشگاهی تولید گردید. این ترازوی دیجیتال که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی بین مصرف کنندگان برخوردار است در بیش از 10 مدل تولید و ارائه می گردد که مناسب با نوع کسب و کار انتخاب می شود . همچنین با در نظر گرفتن سلایق مختلف مصرف کنندگان علاوه بر ارائه رنگ بندی متنوع ساختار ظاهری این ترازو در دو نوع علمک دار و بدون علمک طراحی گردیده است .

ترازوی بدون پرینتر محک ، ترازوی پرینتر دار محک ، ترازوی بارکد پرینتر محک و ترازوی محک پلاس از جمله تولیدات این کارخانه می باشد.

ساختار ترازوی محک به صورت فروشگاهی در نوع علمک دار و بدون علمک است که کاربری ساده و آسانی را شامل می شود. تنوع این دستگاه ها خوب است ولی این خوب بودن ناشی از تنوع زیاد آن ها نیست بلکه گوناگونی ترازوهای محک را باید بیشتر در ظرفیت های تولیدی 30 کیلوگرم، 35 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم در نظر گرفت که انتخاب آن ها باید متناسب با شرایط کاریتان و نیازتان باشد. دقت در این ترازوهای دیجیتال فروشگاهی بنا به ظرفیت نام برده مختلف می شود که باید برای مثال برای ترازوهایی با ظرفیت 50 کیلوگرم حساسیت 2 گرم، برای ترازویی در ظرفیت 35 کیلوگرم دقت 2 گرم، برای ترازوی 70 کیلویی دقت 5 گرم، برای ترازو 15 کیلویی محک دقت 1 گرم و برای ترازوی 30 کیلوگرمی هم حساسیت 2 گرم را در نظر گرفت. همانطور که گفته شد، دقت این ترازوها بالاست لذا نتیجه بدست آمده از وزن کشی نیز کاملاً صحیح و درست می باشد به طوریکه این ترازوها را باید ایده آل برای استفاده در عطاری ها در جهت وزن کشی مواد ارزشمند در نظر گرفت.  

اگر در پی راه اندازی فروشگاه، سوپرمارکت، سوپر میوه، فروشگاه پروتئینی، رستوران و … هستید، بی شک ترازوهای محک می تواند گزینه ای مناسب برای شما در جهت رفع نیاز هایتان در این اصناف باشد. 

انواع ترازوی محک

گوناگونی مدل های مختلف ترازوی محک باعث شده تا کاربر بتواند بهترین گزینه های انتخابی را در بین این دستگاه ها داشته باشد. این محصولات در نوع ساده و پرینتر دار هستند که با ساختاری از نوع علمک دار و بدون علمک، ایده آل ترین مقیاس های توزین قلمداد می شوند. 

در مدل های ساده این تجهیزات، دستگاه مشخص است تنها برای وزن کشی بکار می رود. این مقیاس بدون پرینتر و چاپگر بوده و در نوع ستون دار و بدون ستون به مصرف می رسد. و اما مدل پرینتر دار این دستگاه ها، قابلیت پرینتر و چاپگر برای دستگاه تجهیز شده است که می تواند فاکتور را برای کاربر چاپ نماید. شما می توانید با تجهیز کردن فروشگاه بزرگ خود به این دستگاه ها، بهترین عملکرد را در زمینه ی کاری خود پدید آورید. 

استفاده از این دستگاه ها در اکثر فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و … ، کیفیت و کارایی این ترازوها را نشان می دهد که جلوه دهنده ی ارزش کالای خریدار شده می باشد. 

شما مشتریان گرامی اگر قصد خرید هریک از محصولات این کارخانه را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه آنلاین آل اسکیل خریداری نمائید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی