فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

نکات مهم در خرید ترازو آشپزخانه

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

اصولا ترازوی آشپزخانه از قدرت تحمل وزن کمتری نسبت به ترازوی فروشگاهی برخوردار است و فقط جهت استفاده در منازل، کافی شاپ ها و .. کاربرد دارند. حداکثر قدرت اندازه گیری این محصولات از 2 کیلوگرم الی 10 کیلوگرم میباشد به همین جهت باید توجه داشته باشید برای توزین های سنگین تر از مدل های دیگر مقیاس ها باید استفاده نمایید. ترازوی آشپزخانه به شما کمک میکند تا علاوه بر اینکه یک رژیم غذایی پایدار داشته باشید، اقلامی نظیر مرکبات، میوه جات و سیفی جات و… را توزین نمایید. این نوع مقیاس ها در مدل های دیجیتالی و مکانیکی قابل انتخاب است که امروزه به دلیل ساختارهای زیبای ترازوی دیجیتال بسیاری از مشتریان نمونه های دیجیتالی را انتخاب میکنند. ترازو آشپزخانه در ظرفیت های مختلفی تولید میشود که معمولا بین 2 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم متغیر است. از این محصول در کافه ها، رستوران ها و … نیز استفاده میشود. ظاهر این مقیاس های وزن کشی طوری طراحی شده که بسیار ظریف هستند و از میزان دقت بالا برخوردارند تا دقیق ترین نتیجه توزین را به کاربر نمایش دهند. همانطور که گفته شد کاربری استفاده از این محصولات محدود می شود به محیط خانه و آشپزخانه، به همین منظور نهایت دقت در طراحی این سبک از مقیاس های توزین بکار گرفته شده تا جلوه ای خاص به محیط ببخشد. 

مقیاس های توزین در آشپزخانه خانگی معمولا با تنوع بالایی ارائه میگردد و از لحاظ ظاهری در دو نوع کفه ای ( تخت ) و کاسه ای ( گرد ) تولید میشوند. برخی از آنها به یک کاسه مجهز شده اند که با آویزان کردن آنها روی دیوار، فضای کمتری را اشغال میکنند. 

ترازو آشپزخانه از ابعاد کوچکی برخوردار است تا به راحتی قابل حمل و جا به جایی باشد این محصولات معمولا علاوه بر برق، از باتری های قلمی یا نیم قلمی انرژی خود را تامین میکنند تا در زمان عدم دسترسی به برق نیز بتوانید از آن ها بهرمند گردید.

بعضی از مدل ها حتی مقدار دقیق مواد مغذی را به گرم نشان می دهند. این به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر رژیم غذایی خود داشته باشید. بنابراین میتواند یک دستگاه ایده آل برای کنترل تغذیه و حتی تناسب وزن شما باشد.

برای خرید ترازوی آشپزخانه بهتر است به نکات زیر توجه ویژه ای نمایید:

  • حداکثر و حداقل توان وزن کشی چقدر است
  • دستگاه از چه برند و کمپانی است
  • جنس دستگاه از چیست
  • ترازو دارای گارانتی است یا خیر
  • چه مواردی جزء گارانتی محسوب می شود
  • تست وزن و صحت عملکرد انجام شده یا خیر
  • آیا قابلیت پارسنگ وزن ظرف را دارد یا خیر
  • نمایشگر ترازو واضح و قابل خواندن است یا خیر
  • عملکرد دستگاه از طریق برق و باطری است یا تنها از یک منبع استفاده میکند.

بهترین برند ترازوی آشپزخانه ای

در میان تولیدات انبوه می توانیم به برند بیورر آلمان، کمری و کیا اشاره نماییم که به سبب برخورداری از سطح کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا در تولید این تجهیزات، در بازار رقابت با رقیبان از بهترین ها معرفی می شوند.

فروشگاه آل اسکیل کلیه این قیمت ها را به صورت رقابتی در نظر گرفته است تا متقاضیان خرید بتوانند بنا به بودجه ی و توان مالی خود، این دستگاه ها را تهیه نمایند. خرید نیز به هر دو روش حضوری و غیرحضوری ممکن شده است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی