فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

نکاتی جهت خرید ترازو خانگی

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ق.ظ

ترازوی خانگی که برای کنترل وزن و همچنین رژیم های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد امروزه در هر خانه ای لازم است. این دستگاه دارای بالاترین تنوع در میان سیستم های توزین است بنابراین انتخاب یک ترازوی دیجیتال خانگی باکیفیت کار چندان آسانی نخواهد بود. ترازوی وزن کشی ( Weighing scales ) محصولی برای اندازه گیری و کنترل وزن می باشد که شما را برای رسیدن به اندام ایده آل یاری می کند. به این صورت که قادر هستید از این وسیله ساده ولی پرکاربرد در مصارف خانگی برای وزن کشی راحت خود استفاده نمایید و تناسب اندام را برقرار سازید. ترازو خانگی علاوه بر خانه، برای استفاده در مطب پزشکان و باشگاه های ورزشی بسیار با اهمیت است. به طوریکه با خرید آن می توانید در هر ساعتی از روز که نیاز داشتید، کار وزن کشی را انجام دهید و در کاهش و افزایش وزن پیشگیری نمایید. 

اگر به دنبال خرید ترازوی خانگی برای منزل خود هستید به این نکات بسیار توجه نمایید: 

این گروه از ابزارهای وزن کشی با تنوع بسیار بالایی به مشتریان ارائه میشود ولی بهتر است بدانید که بیشتر آنها وارداتی است و قطعات جانبی برای آن ها وارد نمی شود به همین دلیل در زمان معیوب شدن هیچگونه قطعه ای برای درست کردن آن وجود ندارد. برای خرید این گروه از سیستم وزن کشی توصیه می کنیم از برندهای معروف مانند بیورر و کمری استفاده نمایید.

انواع ترازو وزن کشی خانگی

ترازو وزن کشی خانگی در دو نمونه ترازوی وزن کشی عقربه ای و ترازوی وزن کشی دیجیتالی تقسیم بندی می شود. 

1.ترازوی عقربه ای وزن کشی: این محصول که نام دیگر آن ترازوی مکانیکی نیز هست، برای سنجش وزن کارایی دارد. همه ی افراد با طرز استفاده و کارایی این دستگاه ها آشنایی دارند، چرا که این محصول یکی از قدیمی ترین Digital weighing scales در بازار است که هنوز هم طرفداران خود را دارد. داروخانه ها، مطب پزشکان، استخر ها، باشگاه های ورزشی و منزل از عمده صنایع پر مصرف برای این محصولات می باشند. این ترازوها استحکام و مقاومت بالایی دارند و نسبت به مدل های دیجیتالی، محکم ترند. نکته قابل قیاس دیگر در این محصولات، دقت آن ها می باشد که نسبت به مدل های دیجیتالی، دقت پایین تری دارند. بنابراین برای آن دسته از افرادی که نیاز به scale با دقت بالا هستند، گزینه ی مناسبی نیست.

نمایشگر این دستگاه، همانند صفحه ساعت درجه بندی شده که با قرار گرفتن فرد بر روی ترازو، پس از سنجش وزن، عقربه ی دستگاه شروع به حرکت کرده تا وزن تأیید شده را نشان دهد. این دستگاه ها امکان سنجش وزن بر اساس واحد کیلوگرم و پوند را دارند. برای راه اندازی آن ها نیز، نیازی به منبع تغذیه یا باتری نیست.  

2.ترازوی دیجیتال وزن کشی: دقت در این ترازوها بسیار بالاست و برای آن دسته از افرادی که دقت برای آنها در حد گرم اهمیت دارد، انتخاب مناسبی خواهد بود. کاربری ساده و آسان این محصولات باعث شده تا برای مراکز درمانی، باشگاه های ورزشی و منزل از آن ها استفاده نمود. نحوه ی کار با آن ها نیز بدین شکل است که با قرار گرفتن فرد بر روی دستگاه، توزین وزن انجام می شود و عدد مورد نظر بر روی صفحه نمایشگر LCD و LED ظاهر می گردد. نمایشگر این محصولات از شفافیت بالایی برخوردار است، بنابراین عدد نمایشگر داده شده را با وضوح بالایی نشان می دهد. 

منبع تغذیه Digital weighing scales، باتری است. دقت در آن ها نیز در بسیاری از موارد 100 گرم و در بعضی دیگر 50 گرم است. این دستگاه مناسب برای وزن کشی افراد بزرگسال هستند و برای توزین مواد غذایی و نوزادان مناسب نیست. در برخی از این ترازوهای دیجیتالی، با عنوان ترازوهای تشخیصی، می توانید شاخص توده بدنی، چربی ماهیچه، تراکم استخوان و تراکم آب داخل ماهیچه را نیز اندازه گیری نمایید و وزن فرد را با توجه به قد آن تخمین بزنید. در نظر داشته باشید که این اعداد حدودی بوده و خیلی دقیق نمی باشند. 

همچنین این دستگاه ها مجهز به سیستم خاموشی خودکار هستند به طوریکه با پایین آمدن فرد از دستگاه، scale در پس چند دقیقه بدون استفاده، خاموش می شود. مصرف باتری و برق آنها نیز بسیار کم و ناچیز است. 

جهت خرید ترازو فروشگاهی دیجیتال می توانید با تیم کارشناسان آل اسکیل مشورت نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی