فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

معرفی انواع ترازوی صنعتی

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ

کارخانه های بسیاری ترازوی صنعتی با تنوع بالایی تولید می کنند که به دلیل مقاومت، استحکام و طول عمر بلند مدت با استقبال بالایی مواجه شده است. بنابراین انتخاب این محصولات با در نظر گرفتن نوع کسب و کار انجام میگیرد . 

ترازوی صنعتی معمولا با تنوع کمتری نسبت به ترازوی فروشگاهی ارائه می شود و مخاطبین و گروه های شغلی محدودی را به خود اختصاص می دهد. همانطور که در اصطلاح از نام صنعت برای این گروه ترازو استفاده می کنیم باید بگوییم ساختار این نوع سیستم توزین به گونه ای طراحی و تولید می شود که از بدنه ی مستحکم و قدرتمندی برخوردار باشند تا در کارخانجات، کارگاه ها و سایر مراکز صنعتی که دستگاه ها ممکن است در معرض ضربه، خوردگی و پوسیدگی قرار گیرند بهترین بازدهی و عملکرد را داشته باشند.

industrial scales از دقت و ظرفیت بالایی برخوردار است و دارا ویژگی های کاملاً متفاوت می باشند. این ترازو ها با داشتن قابلیت شمارش قطعات، امکان خطا در این کار را به شدت کاهش داده و به صفر رسانیده اند. اگر در محیط های صنعتی مشغول به فعالیت باشید، بی شک نیاز به یک سیستم توزین دیجیتال صنعتی خواهید داشت! چرا که قابلیت هایی که در این دستگاه تعبیه شده است، منطبق با نیاز مصارف صنعتی خواهد بود. 

ضد آب بودن، توانایی شمارش قطعات، ضد گرد و غبار و … از امکانات قرار داده شده در این تجهیزات هستند که سبب تمایز این اقلام از سایر ترازوهای موجود در بازار می شود. ظاهر این دستگاه ها بدون علمک بوده و در مدل های متنوع و مختلفی به بازار عرضه می شوند.

انواع سیستم های توزین صنعتی بر اساس عملکرد:

 ترازوی کارگاهی: این نوع محصولات معمولا در ظرفیت های 30 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم تولید میشوند و در دو نوع علمک دار و بدون علمک قابل انتخاب هستند. از این دستگاه معمولا در کارگاه ها، کارخانجات و سایر محیط های صنعتی که از سختی کار بالایی برخوردار هستند استفاده میشود. 


– ترازوی آزمایشگاهی صنعتی: این گروه از سیستم های توزین صنعتی معمولا از دقت بالاتری برخوردار هستند همچنین قدرت تحمل وزن کمتری دارند و به همین دلیل از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند. این نوع ترازوی دیجیتال معمولا در ظرفیت های 3 کیلوگرم، 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم و 15 کیلوگرم تولید میشوند، موارد استفاده از این دستگاه در کارخانجات رنگ، نساجی ها، تولید ابزار آلات، مراکز بسته بندی و تولیدی میباشد.

ترازوی صنعتی پند

کارخانه صنایع پند یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات توزین است که تولیدات خود را به ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی اختصاص داده است. این کارخانه با بیش از 3 دهه فعالیت توانسته محصولاتی را ارائه دهد که مطابق نیاز و محیط کار متنوع کاربران باشد. صنایع پند 3 نوع محصولات خود را به تولیدات صنعتی اختصاص داده است که به معرفی آن میپردازیم.

ترازوی پند PX3000
این محصول یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه پند است و در کارخانجات، کارگاه های صنعتی و مراکز بسته بندی کاربرد دارد. ترازو پند PX3000 در ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 1 گرم تولید میشود. جالب است بدانید این دستگاه مجهز به قابلیت شمارش قطعات است و به عنوان ترازوی قطعه شمار مورد استفاده قرار میگیرد. منبع تامین انرژی پند 3000 برق و باتری قابل شارژ میباشد.
ترازوی پند PX7000
حداکثرقدرت تحمل وزن این دستگاه 50 کیلوگرم و دقت توزین 10 الی 20 گرم میباشد. ترازوی صنعتی پند PX7000 در کارخانجات، شیلات، کارگاه ها و … کاربرد دارد. تامین انرژی این دستگاه از طریق برق و باتری صورت میپذیرد.
ترازوی پند 7000 استیل
یکی از متفاوت ترین تولیدات صنایع پند است که از بدنه ی تمام استیل ساخته شده است و به عنوان ترازوی ضد آب مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول در ظرفیت 70 کیلوگرم و دقت 20 گرم تولید میگردد.

سازندگان سیستم های توزین صنعتی

تجهیزات توزین صنعتی امروزه توسط سازندگان مطرح و باتجربه تولید میشوند که از جمله آن میتوان به کارخانه صنایع پند، کمپانی AND ژاپن، کمپانی آدام انگلستان، کمپانی کیا، کمپانی ساتریو و جادور تایوان و … اشاره نمود. این محصولات در بازار جهانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند و در حال حاضر در بسیار از کشورها مورد استفاده و استقبال قرار گرفته اند.
 

آل اسکیل فروشگاه تخصصی انواع ترازو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی