فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

دفتر فروش ترازوی محک در تهران

چهارشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۱۰ ب.ظ

آل اسکیل، مرکز فروش ترازوی دیجیتال در تهران است که با فروش انواع ترازوهایی اعم از فروشگاهی، صنعتی، قطعه شمار، آزمایشگاهی، نفرکش و … بهترین ها را ارائه می دهد. این مجموعه با فعالیت 10 ساله خود که بر مبنای فروش اینترنتی و حضوری این اقلام صورت پذیرفته، آماده خدمت به مشتریان می باشد که در کنار فروش این تجهیزات به بخش تعمیرات آن ها نیز می پردازد. 

بنابراین در صورت بروز هر نوع مشکل و آسیب در این سیستم های توزین فروشگاهی می توانید با خیال راحت کار تعمیرات آن را به این مجموعه توانمند بسپارید و با خیال آسوده مطمئن باشید که دستگاه شما عیب یابی و رفع خواهد شد. 

خدمات پس از فروش ترازوی محک

از شناخته شده ترین برند های ایرانی محبوب در سطح کشور، mahak است. دلیل استقبال از mahak scale نیز بی دلیل نیست! چرا که وجود کیفیت و دقت در این دستگاه ها به همراه خدمات پس از فروش ترازوی محک منجر به رضایت خاطر مشتریان از این اقلام شده است که سبب شده با احساس رضایت کاربران در استفاده از این ترازوی دیجیتالی، محک به عنوان بهترین سازنده شناخته شود. 

دوام بالا در این Store scales سبب محبوبیت بالای آن ها شده که روز به روز بر این محبوبیت نیز افزوده می شود. از لحاظ بررسی قیمت نیز باید بگوییم، در برابر این حجم از کیفیت و کارایی بسیار ناچیز است که البته قیمت نیز بنا بر مدل های ارائه شده این تجهیزات متفاوت می شود.

تمامی ویژگی های بیان شده موجب می شود تا محک سهم بزرگی از تولیدات بازار را در دست بگیرد. 

بخش مربوط به تعمیرات نیز در بخش نمایندگی فروش این محصولات گسترده شده که کلیه این خدمات را با بهترین عملکرد انجام می دهد. 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش، سابقه ی درخشان و طولانی مدت این کمپانی را نشان می دهد که 50 درصد از سهم بازار را اذان خود ساخته اند. امکانات قرار داده شده در آن ها نیز ذهن بیننده را به سمت خود سوق می دهد که چنانچه به دنبال خرید یک دستگاه و یا سیستم توزین دقیق و مناسب هستند، از این دستگاه ها دیدن نمایند. نمایندگی این اقلام نیز چه در تهران و چه در شهرستان ها پراکنده شده که از جمله این مراکز فروش در تهران، آل اسکیل خواهد بود. 

تمامی خدمات گفته شده در بالا زیر نظر کادری مجرب و توانمند قابل انجام است که در خصوص ارائه راهنمایی قبل از خرید و بخش تعمیرات مشغول به فعالیتند. 

اقلامی که در زمان خرید ترازوی دیجیتال محک دریافت می کنید:

در زمان خرید این تجهیزات فروشگاهی از مراکز خرید، کابل برق، دفترچه راهنما و سینی دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که سی دی نرم افزار دستگاه به درخواست مشتری نیز قابل ارائه است. همچنین کابل شبکه و یا کابل اتصال ترازو به کامپیوتر نیز به درخواست شما تقدیمتان خواهد شد. 

سینی های ارائه شده در این محصولات به صورت استیل و پلاستیک ارائه می شوند که انتخاب هر کدام نیز به عهده ی خود کاربر خواهد بود. 

نکات مهم در زمان خرید mahak scale

توجه داشته باشید که در زمان خرید این تجهیزات فروشگاهی توجه به یکسری نکات بسیار مهم و ضروری است از جمله این نکات به قرار زیر هستند:

  • ابعاد دستگاه را مطابق با حیطه ی کاری خود تهیه کنید. 
  • ظرفیت از مهم ترین نکاتیست که در زمان خرید نیاز به بررسی دارد. بنابراین توجه داشته باشید تا بنابر نیاز خود گنجایش دستگاه را تعیین نمایید. 
  • دقت نیز از دیگر الزامات قابل بررسی می باشد. دقت بالا موجب می شود تا نتیجه ی درست تری از توزین ارائه گردد. 
  • توجه نمایید که سینی تخت مد نظر دارید یا لبه دار. سینی جایگاه قرار گیری کلا و یا محصول برای وزن کشی است. 
  • داشتن نمایشگری با ابعاد مناسب و شفافیت بالا موجب می شود تا خوانایی برای کاربر راحت تر گردد. 
  • انرژی مصرفی مورد نیاز شامل برق و باتری است. 
  • امکانات جانبی که شامل: صفحه کلید لمسی، حافظه داخلی، قابلیت تنظیم دقت اندازه گیری، بارکد خوانی، امکان اتصال به کشوی پول و .. می باشد. 

محک 15000 پلاس، پرفروش ترین ترازوی دیجیتال فروشگاهی mahak

نسل جدید ترازوی دیجیتال محک که لدت توزین دقیق و مطمئن را برای کاربر به وجود می آورد، 15000 پلاس است که در ظرفیت 35 و 50 کیلوگرم با دقت 2 و 5 گرم به مصرف می شد. این دستگاه ابعای برابر با طول 56.8، عرض 40 و ارتفاع 60 سانتی متر دارد که با دارا بودن دو سینی استیل و پلاستیک انتخاب را به عهده ی کاربر واگذار کرده است. 

این دستگاه قادر است تا علاوه بر توزین کار شمردن قطعات را نیز بدون کمترین خطایی انجام دهد و با داشتن حافظه، اطلاعات توزین یافته را ذخیره نماید. این دستگاه بی شک نظر کاربران را به خود جذب خواهد کرد چرا که با داشتن نمایشگر ال سی دی قرار گرفته بر روی محصول می تواند به وضوح ارقام را نمایش داده و به راحتی وارد منوی تنظیمات شود. مبلغ کل درج شده به واحد ریال در این ترازو تا 7 رقم است. 

با این دستگاه حرفه ای می توانید سرعت کار خود را چند برابر نمایید چرا که به طور همزمان قادر است تا 3 مشتری را راه اندازی نماید. کیفیت بالا در این محصول به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش افراد را مجاب می کند که اگر به دنبال یک محصول خاص و یا کاربردی برای فروشگاه، سوپرمارکت، پروتئینی و … هستند، این محصول برایشان ایده آل باشد. 

درباره ترازو محک 15000 پلاس بیشتر بدانید

مهندسان ایرانی بر روی این محصولات ذخیره گزارشات در فلش مموری را مجهز کرده اند و همچنین قابلیت حافظه نامحدود دستگاه، که موجب گردیده تا 10000 کالا را در حافظه خود جای دهد. بدنه محصول را نیز از پلاستیک فشرده ساخته اند تا در برابر صدمات احتمالی وارده مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به:

  • سازگاری با نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی
  • امکان چاپ بارکد کالا در فاکتور فروش
  • چاپ بارکد تجمیعی در انتهای رسید کالا
  • قابلیت گزارش موجودی و کسری کالاها
  • عملکرد برق و باتری قابل شارژ
  • ارائه گزارش فروش در دوره زمانی مورد نظر
  • ارائه گزارش فروش جزئی و کلی
  • فروش کالا به صورت وزنی و غیر وزنی
  • قابلیت شمارش قطعات هم وزن
  • قابلیت اتصال به کارت خوان های بانکی
  • امکان دریافت پرینت مجدد فاکتورهای صادر شده
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت RS232 و WIFI
  • قابلیت اتصال به بارکد خوان با پورت usb و ps2
  • قابلیت درج قیمت واحد تا 6 رقم و مبلغ کل تا 7 رقم
  • گزارشات میزان فروش ریالی
  • گزارشات میزان وزنی کالا
  • گزارشات مقدار کالای موجود در انبار
  • گزارشات تعیین نقطه سفارش کالا

این ترازو در رنگبندی مشکی، قرمز و سفید ارائه می شود که انتخاب هر کدام بسته به سلیقه و نیاز کابر خواهد بود. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی