فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

آشنایی با چرخ گوشت امگا

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳ ب.ظ

گروه امگا با شهرت بین المللی خود که اکنون به لطف یک سیستم مدیریتی مدرن و کارآمد، رونق بیشتری یافته است یکی از بزرگترین تولید کنندگان چرخ گوشت صنعتی است. محصولات این کمپانی در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان بهترین چرخ گوشت صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.
کمپانی امگای ایتالیا تولیدات خود را در دو نوع چرخ گوشت 32 و چرخ گوشت 22 روانه بازار میکند. محصولات این کارخانه به صورت رومیزی و از نوع گیربکسی تولید و عرضه میشود.
ساختار ظاهری زیبا و کلاسیک چرخ گوشت امگا فروشگاه شما را شکیل تر خواهد کرد. این محصولات با دو رنگ بندی استیل و قرمز تولید میشود و از ظاهر بسیار مشتری پسندی برخوردار میباشد. محصولات این کمپانی در پروتئینی های بزرگ، کارخانجات مواد گوشتی، مراکز تهیه غذا و … مورد استفاده قرار میگیرد. ما امگا را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میدهیم.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی