فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

آموزش کار با ترازوی دیجیتال Lsg15-a

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ق.ظ

ترازوی Lsg15-a از آن گروه مقیاس هایی است که پس از خرید آن باید با دقت دفترچه راهنما را مطالعه کنید و یا برای آموزش استفاده از آن درخواست ارسال کارشناس دهید. این محصول با قابلیت های بیشماری تولید شده است و استفاده از هریک از ویژگی ها نیاز به دانش و مهارت کافی دارد. با مطالعه دفترچه راهنمای ترازو LSG15A میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

عملیات تعریف کالا

در هر مرحله از فرایند بازدن کلید فلش سمت راست به مرحله بعد می روید و با استفاده از کلید فروش از تعاریف خارج و به حالت آماده به کار ترازو می روید.
برای تنظیم حافظه مراحل زیر را انجام می دهیم:
ابتدا کلید تنظیم سریع را نگه می داریم و سپس کلید حافظه را زده و وارد بخش تعریف حافظه کالا شوید که شامل موارد زیر می باشد:
1- شماره حافظه: شماره حافظه توسط کلید اعداد وارد می شود.
2- کد حافظه: کد حافظه در بارکد الا چاپ می شود.( این عدد حداکثر 5 رقم است)
3- واحد: وادحد کالا مورد نظر می تواند kg برای کالاهای وزنی و pcs برای کالاهای تعدادی باشد.
4- قیمت واحد: قیمت کالا را با استفاده از کلید اعداد وارد کنید.
5- پارسنگ: مقدار وزن ظرف پیش فرض برای حافظه را به گرم وارد کنید.
6- نام حافظه: بر روی نام کالا کلید تایید فروش را زده و نام مورد نظر را تایپ کنید.
7- در نهایت برای دخیره کردن حافظه دو بار کلید اصلاح را بزنید.

تنظیم کلیدهای سریع( انتقال حافظه به کلیدهای سریع)

در این مرحله کالاهای تعریف شده بر روی کلیدهای فوری تنظیم می شود. در ابتدا کلید تنظیم سریع را نگه داشته و سپس کلید فوری حافظه مورد نظر را بزنید. سپس شماره حافظه را که قصد اتصال به این کلید را دارید زده و در انتها کلید اصلاح را بزنید. برای اتصال کالا به سطح دوم کلیدها ابتدا کلید shift را زده و سپس مراحل فوق را طی نمایید.

عملیات مربوط به فروش

در مراحل فروش برای ثبت کلید از تایید فروش و برای اتمام فروش و چاپ فاکتور کلید چاپ فاکتور استفاده شود.

فروش کالاهای وزنی/تعدادی از طریق شماره حافظه
برای فراخوانی حافظه شماره حافظه مورد نظر را زده و سپس کلید حافظه را بزنید و کالا را بر روی ترازوی توزین صدر قرار دهید و ادامه عملیات فروش را انجام دهید.

فروش کالای وزنی/تعدادی از طریق کلید حافظه

ابتدا کلید حافظه مورد نظر را زده و سپس کالا را بر روی ترازوی LSG15A قرار دهید و ادامه عملیات فروش را انجام دهید. برای کالای تعدادی نیز بعد از زدن حافظه مورد نظر کلید X را زده و تعداد کالای مورد نظر را با استفاده از کلید اعداد وارد کنید و ادامه عملیات فروش را انجام دهید.

فروش کالای تعریف نشده

ابتدا کالا را بر روی ترازوی فروشگاهی قرار دهید و قیمت واحد کالا را با استفاده از کلید اعداد وارد کرده و کلید فروش موقت را بزنید.
برای کالای تعدادی نیز ابتدا قیمت واحد کالا را با استفاده از کلید اعداد وارد کنید. سپس کلید X را زده و تعداد کالا مورد نظر را با استفاده از کلید اعداد وارد کنید و ادامه عملیات فروش را انجام دهید.

سایر عملیات فروش

  • اعمال تخفیف در فروش

ابتدا فروش کالا را به یکی از روش های ذکر شده انجام داده و سپس برای اعمال تخفیف درصدی بر روی قیمت کل فاکتور کلید درصد تخفیف را زده و مقداد درصدی تخفیف را وارد کرده و کلید تایید فروش را بزنید. همچنین برای وارد کردن مقدار تخفیف در مقدار کل می بایست مقدار تخفیف وارد را کرده و کلید مقدار تخفیف را زده و سپس عملیات فروش را ادامه دهید.

  • اصلاح فاکتور فروخته شده

بعد از فروش یک فاکتور کلید اصلاح را زده و سپس با استفاده از کلیدهای فلش سمت راست و چپ بر روی کالای مورد نظر رفته و برای حذف آن کلید تایید فروش را بزنید. با این عملیات کالا از فاکتور حذف می شود.

  • وزن دستی

وزن دستی با این قابلیت می توانید کالا را با وزن دلخواه بفروشید. به این صورت که ابتدا کلید حافظه را بزنید و سپس کلید وزن دستی را بزنید بعد مقدار وزن مورد نظر را با کلید اعداد وارد کنید. سپس کلید تایید فروش را بزنید و ادامه عملیات فروش را انجام دهید. ( این قابلیت به طور پیش فرض غیر فعال می باشد و می توانید آن را در پارامتر77 فعال کنید. )

  • حالت خودکار

با این قابلیت می توانید کالا را بر روی ترازوی LSG15A قرار داده و ترازو به صورت خودکار بعد از ثابت شدن وزن پرینت بگیرد. برای انجام این امر ابتدا حالت خودکار را بزنید و سپس کالا را بر روی ترازو یه صورت اتوماتیک پرینت را می دهد. برای غیر فعال کردن کلید حالت خودار بزنید.

  • تغییر قیمت کالا

با این قابلیت می توان به صورت موقت و دائمی تغییر قیمت را اعمال کرد. ابتدا کلید حافظه مورد نظر را زده سپس با استفاده از کلید اعداد مقدار جدید را وارد کنید و کلید تغییر قیمت را به مدت 3 ثانیه نگه داشته در این حالت کالا به صورت دائمی تغییر پیدا می کند. برای تغییر قیمت موقت ابتدا حافظه را وارد کرده سپس قیمت جدید را وارد کرده و ادامه عملیات فروش را انجام دهید.
کپی
در صورتی نیاز به چاپ مجدد از آخرین فاکتور صادر شده کلید کپی را بزنید یک عدد کپی از آخرین فاکتور صادر شده چاپ می کند.

  • عوض کردن کاغذ و رسید

پس از جایگذاری کاغذ در پرینتر کلید نوع کاغذ را نگه داشته و بین لیبل و رسید تغییر دهید. نماد نشانگر حالت لیبل و رسید بر روی نمایشگر وجود دارد که روشن بودن نماد به معنای حالت لیبل می باشد. در ترازوی بدون علمک به دلیل نداشتن کلید نوع کاغذ می بایست از تنظیمات مشخصات عملیاتی شماره 21 نوع کاغذ درون پرینتر را انتخاب کنیم.

پارامترها 

  • تنظیمات زمان

ابتدا کلید تنظیمات را زده و سپس 2 بار کلید 1 را بزنید. وارد بخش تغییر زمان و تاریخ شده و با استفاده از کلید اعداد، تاریخ و ساعت مورد نظر را وارد کنید و سپس برای ذخیره کلید اصلاح را بزنید.
 

  • مشخصات عملیاتی

ابتدا کلید تنظیمات را زده و سپس کلید 1 و 2 را بزنید. در اینجا مشخصه عملیاتی مورد نظر را با استفاده از کلید اعداد وارد کنید. ( توضیحات بیشتر در انتهای دفترچه)

  • تنظیمات متنی

ابتدا کلید تنظیمات را زده و سپس کلید 1 و 3 را میزنیم. در این قسمت کلید تایید فروش را زده و نام فروشگاه را با استفاده از کلیدهای حروف وارد کنید.
 

  • تنظیمات کلیدهای مستقیم

ابتدا کلید تنظیمات را زده، سپس کلید 1 و 4 را بزنید. سپس کلید حافظه فوری مورد نظر را زده . شماره حافظه مورد نظر را با استفاده از کلیدهای اعداد وارد کنید. در نهایت کلید تایید فروش را ثبت و برای ذخیره و خروج کلید اصلاح را بزنید.

جهت مطالعه ادامه مطلب به مقاله آموزش کار با ترازوی LSG15A مراجعه نمایید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی