فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

تبدیل موبایل به ترازوی دیجیتال

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴ ق.ظ

اصولا برنامه های مقیاس دیجیتال دارای محدودیت های کاملاً واضحی مانند عدم توانایی وزن کردن بارهای بزرگ هستند. مسلما شما نمی خواهید وزن زیادی را بر روی صفحه ظریف تلفن همراه خود قرار دهید با این وجود، اگر شما فقط به یک تخمین دقیق از وزن یک کالای کوچک خاص احتیاج دارید ، یک برنامه در مقیاس دیجیتال می تواند راهی عالی برای انجام این کار باشد.

برنامه ترازو برای گوشی اندروید

از نظر فنی ، برنامه های مقیاس دیجیتال اندرویدی واقعی هستند. تنها مشکل دقت آن برای اندازه گیری وزن است و محدودیت های زیادی وجود دارد که باعث می شود مقیاس وزن واقعی به مراتب بهتر باشند.

شاید برای شما هم پیش آمده که به طور اتفاقی برای اطلاع از وزن یک محصول نیاز فوری به ترازوی دیجیتال داشته باشید و یا بخواهید وزن محصولاتی مانند طلا و جواهر، سنگ های قیمتی، مواد غذایی برای تهیه غذاهای رژیمی و .. را بسنجید.

برنامه ترازو برای گوشی اندروید

از نظر فنی ، برنامه های مقیاس دیجیتال اندرویدی واقعی هستند. تنها مشکل دقت آن برای اندازه گیری وزن است و محدودیت های زیادی وجود دارد که باعث می شود مقیاس وزن واقعی به مراتب بهتر باشند.


شاید برای شما هم پیش آمده که به طور اتفاقی برای اطلاع از وزن یک محصول نیاز فوری به خرید ترازو دیجیتال داشته باشید و یا بخواهید وزن محصولاتی مانند طلا و جواهر، سنگ های قیمتی، مواد غذایی برای تهیه غذاهای رژیمی و .. را بسنجید.

سازندگان اپلیکیشن تلفن همراه این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا به راحتی بتوانید موبایل خود را به ترازوی دیجیتال تبدیل کنید. برای تبدیل گوشی به ترازو، ابتدا باید با استفاده از گوشی موبایل اندروید، گوگل پلی و برنامه های جانبی نظیر بازار اپلیکیشن ترازوی همراه ( را دانلود کنید. این اپلیکیشن ترازو برای اندروید با نام Digital Weight Scale PRO راه اندازی شده است و قادر به توزین محصولات گرمی با حجم پایین است.

با نرم افزار ترازو گوشی اندروید، میتوانید به صورت درست مقیاس‌ها را اندازه‌ گیری کنید، این اندازه‌گیری برای محاسبه وزن چیزهای کوچک مناسب است و باید در نظر داشته باشید که از قرار دادن وزن های زیاد بر روی تلفن همراه خودداری کنید. از ویژگی های نرم افزار ترازوی همراه میتوان به مواردی نظیر محیط کاربر پسند،‌ دارا بودن تنظیمات پیشرفته، طراحی مقیاس واقعی و … اشاره کرد. عملکرد این برنامه با استفاده از سنسور ژیروسکوپ میباشد.
نرم افزار Digital Weight Scale PRO توسط فردی به نام Aexol منتشر شده و در دسترس کاربران گوگل‌ پلی قرار گرفته است. این اپلیکیشن با استفاده از ژیروسکوپ داخلی دستگاه اندرویدی و میزان انحراف آن بر اثر وزن جسم و همچنین بهره گیری از معادلات ریاضی قادر است مانند یک ترازو عمل کند و وزن اجسام را محاسبه کند. استفاده از تکنولوژی Gram Perfect Technology موجب شده تا وزن کوچک ترین کالای شما را با دقت بالا توزین کند.
اگر میخواهید یک ترازو دیجیتال همراه خود داشته و وزن اجسام کوچک را محاسبه کنید پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید.
این نکته را در نظر داشته باشید که توزین با این اپلیکیشن وزن ممکن است مقداری خطا داشته باشد و وزن بسیار دقیق را به شما نمایش ندهد بنابراین توصیه میکنیم برای خرید و فروش محصولاتی مانند طلا و یا مواد گران قیمت از ترازوهای دیجیتال دقیق استفاده کنید.

نصب ترازو دیجیتال روی گوشی ios 

شرکت آیفون با قرار دادن فناوری جدید در سری 6 گوشی های آیفون خود که با نام 3D Touch شناخته می شود، قادر به شناسایی سطح انگشت با فشار 3 سطح می باشد. در واقع قابلیت تشخیص و شناسایی انگشت موجب شده تا بتوان ترازو را بر روی این موبایل ها فعال کرد. 

این فناوری که از یک لایه با سنسور خارجی تشکیل شده و بین شیشه و نور پس زمینه قرار گرفته، در پشت صفحه نمایش Force Touch تعبیه شده است. در واقع وظیفه ی این لایه اندازه گیری فشار وارد شده بین دو قسمت است که تحویل سیستم عامل می دهد تا برنامه ها با کمک آن از این قابلیت استفاده کنند.

آل اسکیل فروشگاه آنلاین انواع ترازو دیجیتال 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی