فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

آشنایی با کارخانه باسکول پند

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵ ق.ظ

گروه صنعتی پند از سال 1369 در زمینه تولید باسکول صنعتی فعالیت میکند. محصولات این کارخانه از نظر مقاومت و استحکام حرف اول را در بازار سیستم های توزین میزند.
باسکول پند با قدرت تحمل وزن 150 کیلوگرم، 300 کیلوگرم، 500 کیلوگرم، 1 تن، 2 تن، 3 تن و 5 تن تولید میشود و ابعاد آن بر حسب نوع ظرفیت متغیر است.
شرکت باسکول پند مجموعه بزرگی از متخصصین است که به تولید ترازو و باسکول میپردازند. این کارخانه محصولات خود را در انواع باسکول فروشگاهی و باسکول صنعتی ارائه میدهد. کیفیت بالای محصولات پند موجب شده تا بسیاری از مشتریان این محصول را اولویت خود قرار دهند. آل اسکیل نمایندگی باسکول پند، محصولات این کارخانه را با 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

 

 

 

 

 

نظرات  (۲)

خدا قوت 

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی