فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

مشخصات و ویژگی های باسکول بی نظیر 600 کیلویی

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ق.ظ

این محصول از کارخانه بی نظیر بدون شک یکی از پرفروش ترین ها بوده است چرا که در کنار قدرت تحمل وزن ایده آل دارای ویژگی های کاربردی است که به آن اشاره خواهیم کرد.

حداکثر توان تحمل وزن در این باسکول، 600 کیلوگرم و دقت توزین 100 گرم می باشد. شما میتوانید با انتخاب باسکول 600 کیلویی چرخدار این محصول را به راحتی جا به جا نمایید.

این مدل از باسکول بی نظیر 600 کیلویی به شما امکان شمارش قطعات را میدهد با این ویژگی میتوانید با سرعت بالا و بدون دخالت نیروی انسانی تعداد قطعات خود را شمارش نمایید.

این محصول از جنس پروفیل صنعتی با رنگ کوره ای پودری استاتیک ساخته شده است و مقاومت بالایی دارد.

منبع تامین انرژی در باسکول بی نظیر برق و باطری قابل شارژ است و میتواند به طور تقریبی تا 200 ساعت بدون نیاز به برق از دستگاه استفاده نمایید.

هنگام خرید باسکول بی نظیر توصیه میکنیم از نمایندگی های فروش راهنمایی بگیرید چرا که این محصولات با تنوع زیادی از نمایشگرها ارائه میشود که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. آل اسکیل این محصول را با تضمین بهترین کیفیت و 1 سال گارانتی ارائه میدهد.

نمایشگرهای قابل ارائه

تک نمایشگر، توزین، قطعه شمار و کنترل وزن
3 نمایشگر سوپری، قیمت واحد و قیمت کل
تک نمایشگر چرخدار، توزین، قطعه شمار و کنترل وزن
3 نمایشگر سوپری چرخدار، قیمت واحد و کل
تک نمایشگر پرینتردار، توزین، قطعه شمار، کنترل وزن
3 نمایشگر پرینتردار سوپری، قیمت واحد و قیمت کل
تک نمایشگر پرینتردار، چرخدار، توزین، قطعه شمار و کنترل وزن
3 نمایشگر پرینتر دار سوپری، چرخدار، قیمت واحد و کل

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی