فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

انواع ترازوی لیبل زن

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ب.ظ

پیشرفته ترین نوع سیستم های توزین فروشگاهی ترازوی لیبل پرینتر می باشد. قابلیت هایی نظیر زدن بارکد نیز در آن وجود دارد . این دستگاه دیجیتالی دارای دو نوع پرینت است. لیبل پشت چسب دار و لیبل کاغذی
در کارخانه های صنعتی پس از بسته بندی کالاها بایستی وزن آنها مشخص گردد. از طرفی برای نشان دادن اینکه اقلام و مواد آماده شده قابل اطمینان هستند بر روی بسته بندی آنها لیبل زده میشود.

ترازوی لیبل پرینتر با داشتن قابلیت طراحی و چاپ لیبل که حاوی اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، لوگو، تاریخ انقضاء، تاریخ فروش و موارد دیگر است، مناسب برای استفاده در مصارف پروتئینی ها، فروشگاه های زنجیره ای یا قنادی ها برای سرعت عملیات فروش به مقدار چشمگیری است. این محصول با چاپ لیبل و سپس چسباندن این برچسب ها بر روی محصولات، کار خرید را راحت ساخته، چون زمانیکه مشتری برای تسویه به صندوق مراجعه می نماید، صندوق دار بارکد لیبل را به وسیله دستگاه خوانده و فاکتور پرداخت را صادر می نماید. 

ترازوی لیبل پرینتر با افزایش سرعت فروش، مانع از شلوغی فروشگاه شده که همین ویژگی از قابلیت های این دستگاه ها برای خرید برشمرده می شود. انواع این دستگاه ها را در این صفحه در طرح و مدل های مختلف می توانید مشاهده نمایید. همچنین این دستگاه کار پیگیری را نیز راحت ساخته اند به این صورت که هر فاکتوری که صادر شده و برای تسویه به صندوق مراجعه نشود، به آسانی توسط نرم افزار هایی که با این ترازو کار می کنند، قابل مشاهده است. 

این محصولات با صرفه جویی در زمان، از چاپ هایی به صورت واضح و شفاف بهره برده اند که می توان این برچسب ها را به کالا ها متصل نمود. همچنین با چاپ اطلاعات بر روی نمایشگر نیز صحت آن را برای اپراتور ثابت می نماید.  

از دیگر مزیت های قرار داده شده بر روی دستگاه شامل: بهبود ببخشیدن مدیریت نقدی و موجودی، ردیابی راحت و آسان محموله ها، مدیریت کردن هزینه ها توسط مشتری در محیط فروشگاه، قابلیت اتصال به کارتخوان بانکی و Wifi در ترازو لیبل زن می باشد. 

انواع ترازو لیبل زن

ترازوی لیبل پرینتر ایرانی:

این محصولات توسط شرکت توزین صدر در ایران ارائه میشود و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ویژگی هایی که در این دستگاه ها تعبیه شده است نیاز فروشگاه ها را برطرف خواهد ساخت. از جمله این قابلیت ها شامل اتصال به کارت خوان و بارکد خوان، سازگاری با تمامی نرم افزارهای رایج فروشگاهی، چاپ لیبل و رسید کاغذی و … میباشد. تمامی تولیدات گروه صنعتی توزین صدر با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میشود.

برای خرید لیبل ترازو با آل اسکیل در تماس باشید.

 

نظرات  (۲)

سلام،واقعا مفید بود برام 

من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

سنباد

ممنونم واقعا ازتون

سلام،واقعا مفید بود برام 

من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

سنباد

ممنونم واقعا ازتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی