فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

باتری ترازو چیست؟

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ق.ظ

باتری ترازو یا Battery Balance که اصولا به شکل کتابی طراحی و ساخته می شود از انواع باتری اسیدی می باشد. اگر از باطری ها خوب محافظت شود و نکات مربوط به ان رعایت شود عمر آن به 2 سال نیز خواهد رسید.

با توجه به حداکثر عمر باتری که دو سال است باید بدانیم که این میزان بستگی به شرایط نگهداری ما از باتری دارد. اگر نکاتی را رعایت نکنیم مسلما عمر باتری کوتاهتر می گردد. مثلا رعایت نکاتی از قبیل شارژ کامل باتری قبل استفاده از آن و بدون استفاده نماندن آن برای مدت زمان طولانی در افزودن عمر مفید آن بسیار موثر است. باتری یک ترازوی دیجیتال می تواند حداقل تا 4 الی 5 ساعت آن را روشن نگه دارد. تغییر منبع تغذیه از برق شهری به باتری در اکثر مقیاس ها به شکل خودکار انجام می گیرد. به این معنی که دیگر نیازی به تبدیل دستی نخواهد داشت. این باتری ها در بسیاری از ترازوها از جمله ترازوی پند، ترازوی محک ، ترازوی رادین استفاده می شود.

ترازو های که منبع تغذیه باتری دارند از باتری های مختلفی همچون باتری خشک مکعبی، باتری قلمی و نیم قلمی، باتری سکه ای استفاده میکنند که در بیشتر ترازو ها از باتری خشک مکعبی استفاده میشود. در حالتی که ملاحظه مصرفی باتری را بکنید کارکرد مفید باتری به حداکثر دو سال میرسد اما اپراتور های ترازو چون اغلب از برق شهری استفاده میکنند اصلا توجهی به کارکرد باتری نمیکنند. باتری به د لیل جنس و پرس کارخانه ای امکان تعمیر ندارد ولی میتوان با رعایت یک سری از کارها نسبت به استفاده از باتری طول عمر باتری را به حداکثر رساند.

در شروع کار اطمینان حاصل کنید که ترازو از برق شهری استفاده میکند. سعی کنید بعد از هر زمان که از باتری استفاده کردید بگذارید باتری به طور کامل شارژ شود. این امکان در صورتی اجرا میشود که بعد اینکه از باطری استفاده کردید دستگاه باید به برق شهری متصل شود تا باتری را به طور کامل شارژ کند. در زمانی که میخواهید از باتری استفاده کنید و یا زمانی که مجبور به استفاده از باتری هستید ( قطع برق ) که کار مهمی با ترازو ندارید به دلیل خالی نشدن بی مورد باتری میتوانید آن را خاموش کنید. از سوی که حتی در حالت خاموشی دستگاه باتری مصرف میشود پس باید ترازو را از برق بکشید. باتری این محصولات به گونه ای است که برای کارایی دستگاه بالا برود باید دستگاه مداوم در حالت برق باشد و هفته ای یک بار در حالت باتری استفاده نمایید.

در واقع باتری یک قطعه مصرفی در مقیاس ها است. این قطعه بیشتر از سایر قطعات ترازو نیاز به تعویض پیدا می کند. بنابراین برای خرید باتری ترازو باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. کارشناسان فروشگاه آل اسکیل برای تعویض یا خرید باتری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. خرید در این فروشگاه به صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد. در این فروشگاه خرید و فروش سیستم های توزین، قطعات و تعمیرات صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرایید.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی