فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

ویژگی ترازو قطعه شمار

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

یکی از ویژگی هایی که امروزه بعضی از سیستم های توزین دیجیتالی به آن مجهز شده است سیستم شمارش قطعات است که در اصطلاح به عنوان ترازوی قطعه شمار یا ترازوی Counter شناخته می باشد. همانطور که قابل درک است شمارش قطعات با تعداد بالا وقت زیادی را صرف خواهد کرد و ممکن است در حین شمارش اشتباهاتی رخ دهد که مشمول خسارت خواهد شد به همین دلیل وجود ترازوی شمارشگر انقلابی بزرگ در سیستم های توزین دیجیتال ایجاد کرد و توانست با استقبال بینظیری مواجه شود.
در حال حاضر این نوع سیستم های وزن کشی در فروشگاه های پیچ و مهره، مراکز بسته بندی و ابزار فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول امروزه در برندهای مختلفی ارائه می شود که بهترین آن ترازو ساتریو، اکسل، جادور، پند، AND و ترازو Cas می باشد که تولید کنندگان آن کشورهایی نظیر ایران، تایوان، ژاپن و کره هستند.

انواع ترازوی قطه شمار

  • ترازوی کیا
  • ترازوی ساتریو
  • ترازوی قطعه شمار اکسل
  • ترازوی قطعه شمار جادور
  • ترازوی قطعه شمار پند 3000
  • ترازوی دیجیتالی قطعه شمار اطلس که جز تولیدات کشور چین است.
  • ترازوی دیجیتال AND مخصوص شمارش قطعات: این ترازو جز دسته ترازوی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد.

یک ترازوی قطعه شمار چه ویژگی هایی دارد؟

  • کالیبراسیون آسان
  • محافظت از اضافه بار
  • شمارش قطعه
  • جنس بدنه ترازو دیجیتال
  • صفحه نمایش LED و یا LCD
  • مقیاس توزین محاسبه قیمت
  • چاپ رسید برای فروشنده و مشتری
  • پشتیبان گیری طولانی تر از باتری تا 50 ساعت

نحوه کاربرد سیستم های توزین قطعه شمار

ترازوی قطعه شمار ابزاری ایده آل برای تعیین تعداد قطعات با دقت بالا است. جهت کاربرد این محصول بایستی از تابع شمارش قطعه استفاده کنید. برای این کار لازم است وزن واقعی یک قطعه را تعیین نمایید. در واقع می توانید با استفاده از صفحه کلید وزن یک قطعه را وارد کنید. با استفاده از این عدد میتوان تعداد دیگر قطعات را تعیین نمود. مهندسین ما در دسترس هستند تا اطلاعات بیشتری را در مورد مقیاس ها و ترازوی دیجیتال و … را به شما ارائه دهند.

در اکثر مشاغل و یا در فروشگاه های مواد غذایی برای تعیین وزن اجناس و محصولات نیاز به ترازو می باشد. گاهی در برخی مشاغل این نیاز تنها با ترازوی هایی که وزن را تعیین می نمایند برطرف می شود. مانند وزن کردن مکرر مواد غذایی از جمله: آرد ، جو یا برنج و … که در فروشگاه ها صورت می گیرد. این نوع ترازوها مقیاسی ایده آل برای مصارف عمومی در فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های میوه و سبزیجات است .
ولی گاهی بایستی ترازوی قطعه شمار باشد تا بتوانند تعداد قطعات فروخته شده را محاسبه نمایند.
برخی از مقیاس ها دارای دو صفحه نمایشگر هستند. در واقع دستگاه ها، محصولی ایده آل برای آن دسته از مغازه دارانی است که فروشگاه های خرده فروشی دارند. یک نمایشگر سمت فروشنده و نمایشگر دیگر مقابل مشتری قرار دارد که خواندن وزن و قیمت را برای مشتریان راحت می کند. طراحی محکم و استقامت بالای محصول مورد بسیار مهمی است که توجه به آن در زمان خرید ترازو از الزامات است.

ما در فروشگاه آل اسکیل نمونه های متنوعی از این ترازو های را موجود داشته تا با بررسی دقیق آن ها می توانید بهترین محصول را مناسب با کسب و کار خود خریداری نمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی