فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

قیمت انواع ترازوی پند در فروشگاه آل اسکیل

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ

کارخانه پند که یکی از قدیمی ترین سازندگان سیستم های توزین دیجیتال است که تولیدات خود را به دو گروه ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی اختصاص داده است. پند، از برترین تولید کنندگان سیستم های توزین دیجیتال در سطح کشور است که با سابقه ی بیش از 25 سال خود توانسته همواره نام ایران و ایرانی را بلند آواز جلوه دهد. ترازوهای شرکت پند با بهترین کیفیت تولید شده اند که سبب ایجاد بهترین عملکرد برای کاربر می گردند.

این محصولات در انواع فروشگاه های مواد غذایی، میادین میوه و تره بار، مراکز بسته بندی، کارگاه ها و کارخانجات کاربرد دارد.

وجه تمایز بیشتر تولیدات پند در مقایسه با سایر محصولات مشابه داشتن بدنه ای مقاوم و باکیفیت از جنس فلز است که موجب شده از خرابی زود هنگام دستگاه جلوگیری شود و طول عمر بالاتری داشته باشد.

همانطور که انتظار میرود قیمت محصولات پند در مقایسه با تولیدات کارخانه محک بالاتر است و دلیل آن استفاده از فلز در ساخت بدنه دستگاه میباشد.

صنایع پند محصولات خود را در دو نوع پرینتر دار و بدون پرینتر ارائه میدهد تا تمامی مشاغل مناسب با نوع فعالیت خود انتخابی ایده آل داشته باشند.

کارخانه صنایع پند با بیش از 3 دهه فعالیت محصولات خود را در زمینه ترازو و باسکول گسترش داده است و در حالا حاضر تولیدات خود را با بهترین کیفیت ارائه میدهد. همانطور که امروزه در بسیاری از فروشگاه ها و میادین میوه و تره بار شاهد استفاده از محصولات پند هستیم مشتریان ما همواره این برند را یکی از اولویت های خود قرار می دهند.

شما با استفاده از ترازوی دیجیتال پند می توانید فروشگاه خود را به یک مقیاس دیجیتالی مجهز نمایید و نهایت استفاده را از آن ببرید. در همه این ترازوها دفترچه راهنمای استفاده از ترازو قرار داده شده که راهنمایی های لازم در خصوص محصول را ذکر کرده است که شما با مطالعه این دفترچه ها می توانید به آسانی از مدل های مختلف ترازوی پند استفاده نمایید. 

پند در زمینه ی تولید ترازوی صنعتی نیز فعالیت دارد و شاهد نمونه های بادوام و مقاومی از این نمونه دستگاه ها بوده ایم. در کل در ظاهر تمامی این مقیاس ها، نمایی زیبا و شیک را مشاهده می کنیم که سبب شده تا هر بیننده ای مجذوب آن ها گردد. شما می توانید کلیه ترازو های پند را در سایت آل اسکیل ببنید، در این وب سایت از طریق منوی بالا با رفتن به زیر مجموعه ترازو، ترازو پند را انتخاب و تمامی این اقلام را مشاهده نمایید. 

این سیستم های توزین دیجیتال با تکنولوژی دیجیتال عمل می نمایند و از قابلیت متصل شدن به بارکد خوان، کارت خوان، چاپگر جانبی و حافظه برخوردار شده اند. این اقلام دقت بسیار بالایی در توزین را دارند که سبب ارائه نتیجه ای دقیق و درست از وزن کشی را برای کاربر ارائه می دهد. وجود حافظه در این ترازو سبب شده تا بتواند نام کالا و اطلاعات توزین را ذخیره و در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید. در واقع چنین مشخصاتی سبب می شود تا نیاز فروشگاه شما را به خوبی جوابگو باشد.

شرکت پند در ساخت این تجهیزات همواره از خلاقیت های کاربری بهره برده که می توان به جابجا شدن صفحه کیبورد از بدنه و کنار سینی به روی علمک و بالاترین قسمت ترازو اشاره کرد که به موجب آن باعث شده تا رطوبت به صفحه کلید نفوذ نکند. وجود این ویژگی نیز از سوی کاربران با استقبال عظیمی روبه رو بوده است. پند از قدیمی تورین سازندگان سیستم های توزین دیجیتال، تولید کننده و عرضه کننده مدل های مختلفی از ترازوی فروشگاهی به بازار بوده است که با کیفیتی بی نظیر که در این مقیاس ها توزین دیده می شود، از استقبال و رضایت کاربران برخوردار شده است. این کمپانی با گسترده کردن نمایندگی های مختلف در شهر ها، در پی بزرگ ترین بازار فروش داخلی بوده تا بتواند نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد. 

آل اسکیل نمایندگی ترازوی پند محصولات این کارخانه را با 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

آل اسکیل نمایندگی ترازوی پند در تهران است که با تجربه ی سالیان خود در این راه، در پی جلب رضایت خریدارن درآمده است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی نماید. لذا در این راستا در نظر داشته تا بتواند با ارائه مشاوره آن هم به صورت رایگان به کاربران بار دیگر خیال آن ها را از همه نظر راحت سازد. به این منظور با اجرایی کردن این ایده به ارائه راهنمایی های لازم در خصوص خرید و انتخاب و حتی تعمیرات و تعویض قطعات ترازو می پردازد. شما می توانید با تماس با کارشناسان این شرکت از بابت انتخابی مناسب با حیطه ی کاری خود مشاوره دریافت کنید. 

مشتریان عزیز توصیه میکنیم قبل از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری لیست قیمت محصولات را مشاهده نمایید و برای دریافت تخفیفات فروشگاه با ما در ارتباط باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی