فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل

فروش انواع ترازو دیجیتال و ترازوی محک

تیم ما شامل کارشناسان فروش ، بازرگانی و خدمات است که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است . زمینه فعالیت آل اسکیل شامل فروش و خدمات انوع سیستم های توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تخصص ما فروش انواع ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، چرخ گوشت صنعتی ، کالباس بر و … است .
آل اسکیل به عنوان مجهز ترین فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات خود را با تضمین بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد . به منظور جلب رضایتمندی مشتریان محیطی را فراهم ساخته ایم تا با مراجعه حضوری به فروشگاه محصول مورد نیاز را خریداری نمایند همچنین برای آن گروه از مشتریان که امکان مراجعه حضوری ندارند فروش اینترنتی را فراهم ساخته ایم تا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند . ارسال کالا در این مجموعه در اسرع وقت صورت می پذیرد همچنین ارسال محصولات به سایر شهرها از طریق پست ، باربری ، تیپاکس ، حمل و نقل هوایی و سایر روش های ارسال صورت می پذیرد .
ساعت فعالیت کارکنان آل اسکیل همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از 8:00 صبح الی 17:00 میباشد . همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در خارج از ساعات کاری با تلفن همراه درج شده در وب سایت در تماس باشید .

طبقه بندی موضوعی

درباره ترازو رادین

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

تولید ملی یکی از افتخارات شرکت ترازو رادین است که همیشه سعی بر این داشته در رقابت با ترازوهای خارجی بتواند بهترین عملکرد و با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهد.
شرکت رادین با بیش از 10 سال سابقه تولید سیستم های توزین، نسل جدیدی از ترازو فروشگاهی را ارائه داده است که بر اساس تکنولوژی روز دنیا محصولات بسیار متنوعی را ارائه می دهد که شامل ترازوی ساده ، ترازوی پرینتر دار و ترازوی بارکد پرینتر می شود و در مدت زمان بسیار کمی توانسته است سهم زیادی از فروش ترازوی فروشگاهی را به خود اختصاص دهد .
جلب رضایتمندی مشتریان و سهولت در استفاده از ترازو همواره اولویت شرکت رادین بوده است . زیبایی ظاهری محصولات رادین در کنار کیفیت بی نظیر آن موجب شده تا توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید .
قابلیت های ترازوی رادین باعث شده تا مشتریان زیادی از این محصول استقبال کنند و آن را به عنوان اولویت خود قرار دهند .
تجهیز شدن محصولات پیشرفته رادین به پورت هایی نظیر USB ، پوز بانکی ، بارکد خوان و … فروشگاه شما را اتوماسیون می سازد .
ترازوی رادین در مدل های بدون علمک ، علمک دار ، کیبورد بالا و کیبورد پایین تولید می شود که به درخواست مشتری انتخاب می گردد .
فروشگاه های مواد غذایی ، میادین میوه و تره بار ، خشکبار فروشی ها و … از محصولات رادین استفاده می کنند .

 

رادین، بزرگ ترین و پرفروش ترین ترازو فروشگاهی موجود در بازار 

رادین سهم بزرگی از بازار ترازوی فروشگاهی را به خود اختصاص داده است که آن هم به دلیل جدید بودن این دستگاه های توزین می باشد. رشد قابل توجه این برند، یک انقلاب بزرگ در این صنعت بشمار می رود که مطابق با نیاز های بازار کاربران و شناختی که از بازار مصرفی در نظر گرفته شده، دستگاه هایی را تولید و توزیع نموده که با بالاترین کاربری طراحی شده اند. 

ترازوی رادین یکی از بهترین و پرفروش ترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار است که با طراحی شیک و زیبا و عملکردی فوق العاده به فروش می رسد. این دستگاه ها با رعایت استاندارد های لازم توزینی که در ساخت آن ها بکار رفته، تبدیل به یکی از ایده آل ترین گزینه های انتخابی شده اند. صنعت تولید این ترازوهای دیجیتال مبتنی بر مقاومت و کیفیت بالاست که منجر به ارائه محصولی شده که کیفیت و مرغوبیت آن زبانزد می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک ترازو مناسب برای فروشگاه خود هستید، ترازوی رادین می تواند گزینه ی پیشنهادی مناسب برای شما باشد. این مقیاس های توزین به نسبت دیگر ترازوها، به دلیل سبک نویی که در ساخت آن ها بکار رفته، با استقبال عظیمی از سوی مخاطبان روبه برو شده اند. 

انواع ترازو دیجیتال رادین

این مقیاس ها در انواع علمک دار و بدون علمک در نمایندگی ترازوی رادین موجود هستند که در مدل ستون دار آن ها دستگاه ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند که یک مدل از آن ها صفحه کلید به همراه نمایشگر ترازو بر روی ستون است و در بعضی دیگر، نمایشگر بر روی ستون قرار می گیرد و دکمه های عملیاتی در پایین و جلوی سینی وجود دارند. اگر کسب و کار شما طوریست که مدام با کالاهای مرطوب سرو کار دارید، بهتر است که مدلی از این مقیاس ها را انتخاب کنید، که نمایشگر بر روی ستون قرار می گیرد. مناطق خشک نیز قابلیت انتخاب هر دو گزینه را دارند. 

فروش ترازوی رادین بر پایه نمایشگرهای شفاف و واضح بوده که دید مناسبی را ایجاد می کنند. همچنین قابلیت های محدود و پیشرفته ای که در این تجهیزات استفاده را برای برنامه های کاری مختلف تعریف می کند. به عنوان مثال توانایی راه اندازی هم زمان سه مشتری از ویژگی های این دستگاست که می تواند فروشگاه بزرگ و شلوغ شما را اتوماسیون نماید. قابلیت اتصال به رایانه، بارکد خوان، کشوی پول و … نیز دیگر قابلیت هایی است که در این سیستم ها قرار گرفته چرا که نیاز هر فروشگاه خواهد بود. حتی می توانید در این محصولات مشخصات دیگر نظیر قابلیت چاپ بارکد خطی و تجمیعی، و چاپ لیبل را هم پیدا کنید. امکان شبکه شدن این ترازو ها نیز از دیگر ویژگی هایی بوده که در این سیستم های توزین قرار داده شده است. 

ظرفیت این ترازوهای ایرانی، 40 و 70 کیلوگرم می باشد که بهتر است تا مطابق با نیاز کار خود و حجم فعالیتتان این گزینه را انتخاب نمایید. البته انتخاب ستون دار و بدون ستون این تجهیزات نیز باید مطابق با نیاز کاری شما صورت پذیرد چرا که محیط کاریتان و کالای مورد توزین از مواردی بوده که باید به آن توجه نمایید. اگر حیطه کاری شما از جمله مشاغلی ست که با آب و رطوبت در تماس می باشد، بهتر است تا دستگاهی را تهیه کنید که کیبورد و نمایشگر بر روی ستون قرار می گیرد. 

مورد بعدی در انتخاب این تجهیزات توجه به ویژگی های نرم افزاری آن هاست. به عنوان مثال داشتن چاپگر از قابلیت نرم افزاری این سیستم های توزین قلمداد می شود.   

آل اسکیل نمایندگی فروش ترازوی رادین محصولات این کارخانه را با تضمین بهترین کیفیت ارائه می دهد . جهت دریافت لیست قیمت  و مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید .

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی